![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2011 Leeftijd: 26
|
Oh ik had eigenlijk wel verwacht dat je om 3 uur snachts meteen even ging filmen idd Maar wat vliegt dat ding stabiel joh, hij lijkt nog wel stabieler dan mijn kleine coax. Is het ding moeilijk te besturen? het is een soort van fp toch? |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Niet een soort van, het is een FP FP vliegen is even wennen maar het moet geen probleem zijn. Het word niet voor niets overal als 2e stap geadverteerd na een coax. Het helikoptertje kost overigens 69.95 euro, mooi prijsje in mijn ogen! Ik wil niet openbaar reclame maken op dit forum voor niet-sponsors dus als je interesse hebt stuur maar een PB dan geef ik je een linkje. Laatst gewijzigd door stef stuntpiloot; 3 november 2011 om 12:18 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Mijn kamer <3
|
Dacht ik ook al . Maar met mijn MJX 4CH coax van 150gram inc. accu vlieg ik zonder te sturen bij wind buiten. Dus de heli blijft stabiel al is die kleiner dan een lama hij is wel sneller dan een lama en kan meer tegen wind. Maar ik heb nooit FP gevlogen dus daarom koop ik deze heli ook
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2011 Leeftijd: 47
|
Hallo allemaal, Kan iemand mij vertellen wat de beste instellingen zijn van de: Gyro Gain Servo Rev Control Adj Of wat bijvoorbeeld de fabrieksinstellingen daarvan zijn? Alvast vriendelijk bedankt, groet, Walther. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |