![]() |
| | #1 (permalink) | |
| Guest
| Iemand een link waar ik de heli kan bestellen, en zo dat ik u'm ook in het weekend bezit ? Alvast bedankt luitjes.......... groet Ray...... ______________________________________________ Update eerste post , post ook al je ervaringen met de mSRX in deze thread De desbetreffende Blade mSRX FBL, ![]() Citaat:
Hier mijn Blade(s) mCPX , mSR en mSRX naast me kaar, ![]() ![]() ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Laatst gewijzigd door Burp; 14 januari 2012 om 09:40 | |
|
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Hey man ik ook, ik zit nu te wachten op mijn bankpasje die is op kerst shoppen , als dat maar goed gaat moet ik ze toch ff bellen straks, of ze binnen 24u leveren, of mischien dat jij dat ook weet ~?! alvast bedankt weer en ik hoop je snel te zien met de mSRX groet Ray.......... EDIT besteld, nu duimen......... Laatst gewijzigd door ExtremeBB; 22 december 2011 om 14:59 |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2011 Locatie: Breda
|
Ik heb vandaag mijn mSR X (BNF) opgehaald. Behoorlijk rap dat kleine ding..... Ik doe hooverend 6 min met een accu. Ik ga voor in de woonkamer nog maar even een paar andere throttle curves proberen, en wat expo. Op mijn settings van de 120SR is hij wel te besturen, maar kijken naar de stick en hij is aan de andere kant van de kamer. Kan natuurlijk ook zijn dat mijn woonkamer te klein is.
__________________ Blade mSR X & Blade 120 SR & mcpX (allen DX6i controlled)| Trex 500 | Logo 500SE |T8FG Super |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Misschien valt het bij de pakketdienst mee met de drukte. Ik duim met je mee, misschien dat het helpt! grtz Erik
__________________ Blade mSR X & Blade 120 SR & mcpX (allen DX6i controlled)| Trex 500 | Logo 500SE |T8FG Super | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2011 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 51
|
Ik heb hem ook inmiddels mogen proberen,het is wel heel wat anders dan de gewone msr hoor Mijn accu 160 trekt het niet langer dan 4 min, maar nieuwe zijn onderweg Heb alleen een vraagje wanneer ik hoover, hangt hij keurig stabiel in de lucht maar wanneer ik alleen maar rudder geef zowel links als rechts gaat hij aan de haal pirouettes draaien lukt dus niet Hebben jullie daar ook last van, nog liever hebben jullie dat kunnen oplossen. Gr Richard |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Klopt. Ik heb precies hetzelfde. Bij links of rechts rudder dan reageert ie meteen met de cyclic. Ik ben er nog niet achter hoe ik dat moet oplossen. Maak jij gebruik van de bijgeleverde zender? Of heb je een BNF? mvg, Erik
__________________ Blade mSR X & Blade 120 SR & mcpX (allen DX6i controlled)| Trex 500 | Logo 500SE |T8FG Super |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hoi Erik Ik vlieg met een BNF op een dx8 zender Vanalles geprobeerd heli en arco mode expo enz enz Wanneer ik hem half gas in mijn hand hou,en uitslag rudder geef zie ik geen beweging op de tuimelschijf Eenmaal hooverend dwijlt hij alle kanten op Gr Richard |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Richard, Kijk hier even naar. Bij post #39 staat een pdf met settings voor een dx6i, maar misschien kan jij er er ook wat mee. Ik heb deze settings nog niet geprobeerd. Zag het net pas staan. Grtz Erik
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2011 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 49
|
Hi Richard, ik heb het ook sinds een dag of twee. Eerste lipo vloog de mijne ook als een varken... Totdat ik me herinnerde dat je de heli stil moet horizontaal moet houden als je de lipo plaatst. De gyro's moeten zich even kalibreren, dat duurt een seconde of twee. En toen vloog ie strak. Dus heli op tafel, lipo aansluiten, even wachten tot het blauwe lampje constant brand, daarna lipo in houder schuiven. Wat jij omschrijft met de pirouettes daar heb/had ik ook last van. Heli schiet naar voren. Heb nu twee mixen: het is al beter, maar kan volgens mij nog strakker. mix1 rub>ail -40 10 mix2 rud>ele -25 -25 D-R rudder 125 125 exp rudder 5 5 vergeten... mijn hyperion's 160mah gaan 4.5 tot 5 minuten mee, in mijn Msr 7 minuten. Grtz, Frans |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Erik en Frans Bedankt voor de tips, ben helaas niet zo bekend met mijn zender wat mixen betreft wel wat instellingen geprobeerd maar helaas geen resultaat Heb wel inmiddels mijn beklag hierover gedaan Dit toestelletje hoort het ook gewoon doen zonder mixen op een eenvoudige zender. Ga er dus vanuit dat de heli gewoon niet in orde is. Ik verwacht ivm de feestdagen pas volgende week antwoord Gr. Richard |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |