![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
|
Verbaast me helemaal niet. Bladen vervangen is een prima idee. De standaard bladen zou je eigenlijk direct bij het grof vuil moeten gooien. Voor de rest niets vervangen, gewoon leren vliegen en daarna een cp Groeten Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 5 november 2010 Locatie: venlo Leeftijd: 32
|
ik heb ook de honey bee gehad , de stock bladen zijn slecht ik vloog met deze bladen Main rotor blades DF4#1 @ Heli4U.nl deze zijn van walkera maakte mijn heli stabieler ook vloog ik met deze bladen van helipal deze zijn bijna niet stuk te krijgen Helipal.com - 3 x AIRY Harden Blade II (AX-09) [ Airy-Pack-AX-09 x 3 ] de honey bee is een leuke beginners heli en onderdelen zijn goedkoop maar zodra je deze heli kan hoveren in alle richtingen zou ik overgaan na een CP heli steek niet te veel geld in upgrades en zo want hij gaat er niet beter van vliegen (ik kan het weten I been there) de honey bee heeft een te lage head speed en geen strakke staart om er goed en mooi mee te kunnen vliegen,ook heb ik er een andere moter in gehad met als resultaat 4x de 4 in 1 doorgebrand (voor dit geld had je al een nieuwe heli ) dit is mijn kanaal op you tube Kanaal van TheNjanssen - YouTube hier staan een paar filmpjes op van de honey bee ,op een filmpje brand mijn 4in1 door tijdens het vliegen maar ik blijf er wel bij ,een prima heli om het vliegen te leren als je deze heli kan vliegen is de overstap na een CP heli klein want een CP heli is vele malen stabieler maar ook wel feller wens je veel vlieg plezier ps bij het opstijgen van de honey bee moet je zodra hij van de grond los wil komen een klein tikje na rechts geven bladen niet te strak maar ook niet te los deze moeten als je de heli op zijn zij houd en een beetje schud de bladen uit zichzelf omlaag vallen gr Nick
__________________ silverlit incecta - qs8003 - shark - qs8005 - esky big lama - esky honeybee fp V2 - 2x KDS 450c -blade MCPX-Trex 500 esp-spectrum DX7se |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 november 2011 Locatie: Zuidwolde Drenthe (bij Hoogeveen)
| Citaat:
| |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 november 2011 Locatie: Zuidwolde Drenthe (bij Hoogeveen)
| Citaat:
Ik was overigens vandaag van plan om een zekering toe te voegen tussen de main motor en de 4-in-1 controller. Daarmee zou de kans op doorbranden een stuk kleiner moeten zijn. Maar de cp heli is voor mijn gevoel nog wel een 'ver van mijn bed show'. Eerst deze maar eens in de lucht zien te houden haha. | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 november 2010 Locatie: venlo Leeftijd: 32
| Citaat:
afzekeren had ik ook gedaan en toch nog mijn 4in1 na de haaien hierover zijn ook de meningen verdeeld. haha vliegen leer je ook niet in een dag gewoon rustig aan beginnen en de moed erin houden. beginnen met hoveren met de staart na je toe,als dit je goed af gaat de staart 45grd draaien en zo leren hoveren zowel links als rechts,en als dit je weer goed af gaat dan side in hoveren (staart 90grd verdraaid) en zo steeds verder gaan succes en veel vlieg plezier grt Nick
__________________ silverlit incecta - qs8003 - shark - qs8005 - esky big lama - esky honeybee fp V2 - 2x KDS 450c -blade MCPX-Trex 500 esp-spectrum DX7se | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |