![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2011 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 49
|
Zender opgestuurd HH in Duitsland? Is ie met een dag of 10 weer retour. Laat je ze ook even naar jou bind probleem kijken? Volgens mij is de frequentie van het ledje hetzelfde wat de mijne doet als ik de heli aan heb en de zender uit. En geen bind heb. Hoop dat je niet de pech hebt dat je bordje kapot is na een crash. succes, frans |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Nee hij is niet naar duitsland, hij is naar Jan (Corrien). Er wordt niet naar bindproblemen gekeken... ik denk ook niet dat er een bindprobleem is. Volgens mij knippert hij dan trager. Ik kan me niet voorstellen dat de binding ontregeld zou zijn door een klap. Ik ben inderdaad bang dat het bordje kapot is. Ik weet nog niet of ik dan een nieuw koop. 't Is een leuk ding, maar om er dan weer 55 à 60 euro in te steken...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
| Citaat:
Als ik de zender NIET aanzet, dan gaat het ledje van de msr na een paar seconden echt net zo snel knipperen als op jouw filmpje.......... Kan natuurlijk zo zijn dat de msr maar 1 foutcode kent, als er iets mis is, dan gaat het ledje: snel knipperen...................
__________________ < Frank_________________pa0fbk | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Dat weet ik ook niet zeker... in elk geval, toen ik dat filmpje maakte stond (buiten beeld) mijn zender aan.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |