Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Algemeen heli > FP/coaxiaal

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 17 januari 2012, 19:24   #46 (permalink)

Micropuller's schermafbeelding

Standaard

Joh, ga ergens anders de eigenwijze kleuter uithangen.
Dit zijn de laatste woorden die ik hieraan vuil maak
Micropuller is offline  
Oud 17 januari 2012, 19:27   #47 (permalink)

PH_AJH's schermafbeelding

Leeftijd: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rattie... Bekijk bericht
ben blij dat je je dat beseft
nou vriend dan help ik je toch gewoon. Het gaat om dit stukje uit de regeltjes waarmee jij accoord bent gegaan toen je je aan hebt gemeld voor dit forum:
"Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum. "

Geef nou eens één steekhoudend argument wat over dit stukje tekst gaat, en leg uit waarom dit een slechte regel is.
PH_AJH is offline  
Oud 17 januari 2012, 19:40   #48 (permalink)
tomos19
Guest

Standaard

back please.

het begint met een serieuze waarschuwing, en vervolgens maken anderen er een ongecontroleerde bende van met hun reacties

ik koop enkel bij sites waarvan ik de stand van zaken achter de schermen weet, anders niet, juist vanwege dit soort ''oplichters praktijken''.
ik vraag me af of TS bekend was met die site, of ''blindelings'' heeft gehandeld???

groet,
Tomos19

Oud 17 januari 2012, 19:44   #49 (permalink)

Brandenburg's schermafbeelding

Leeftijd: 33
Standaard

Misschien is er wat anders aan de hand. Eigenaar ziek of misschien nog wel erger.
1 mans bedrijven zijn afhankelijk van 1 persoon.
En niet iedereen heeft vrienden of family die hem of haar in de gaten houd.
Blijft wel zuur voor jou. Maar heb nog ff geduld. En blijf proberen om met die persoon in contact te komen.

Laatst gewijzigd door Brandenburg; 17 januari 2012 om 19:54 Reden: Logisch nadenken.
Brandenburg is offline  
Oud 17 januari 2012, 23:08   #50 (permalink)
Moderatorteam

Psygho (Emil)'s schermafbeelding

Leeftijd: 34
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PH_AJH Bekijk bericht
nou vriend dan help ik je toch gewoon. Het gaat om dit stukje uit de regeltjes waarmee jij accoord bent gegaan toen je je aan hebt gemeld voor dit forum:
"Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum. "

Geef nou eens één steekhoudend argument wat over dit stukje tekst gaat, en leg uit waarom dit een slechte regel is.
Beter kan ik het niet zeggen...

Emil, mod

Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden <<
Psygho (Emil) is offline  
Oud 18 januari 2012, 14:09   #51 (permalink)
Moderatorteam

Burp's schermafbeelding

Leeftijd: 44
Standaard

Topic is dicht maar maar toch nog even een opmerking in de goede zin van het woord.

Indien je het vermoeden hebt dat je wordt opgelicht zijn er voldoende sites te vinden waar je je verhaal kwijt kan en waar heel veel tips en trucs zijn benoemd. Dit forum is daar niet voor in de lucht gebracht en tracht een technisch forum te zijn met een aantal extra toevoegingen zoals een gevraagd en te koop deel.

Indien je oplichting vermoedt kun je dit melden op OpgelichtopInternet - Index
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Algemeen heli > FP/coaxiaal
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten