![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 mei 2007
|
Ik heb zojuist de dubble horse 9100 gekocht en ik had al gelezen dat deze een probleem heeft met de swashplate..? Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan oplossen zodat waneer ik ga vliegen niet gelijk met een gecrashte heli zit. Alvast bedankt
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2010 Locatie: gent Leeftijd: 15
| helishop.be - RC Helicopters, RC Cars, RC Tanks - Double Horse 9100 - Single Blade ik heb deze ook en ik heb geen problemen met de swachplate.
__________________ mad monkey, reely carbon fighter1:6, reely blue tanga, robitronics stinger est 2, reely deserttruck 1:8 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 mei 2007
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2010 Locatie: gent Leeftijd: 15
| messchien kan je eens bellen en vragen wat het probleem zou kunnen zijn. trouwens een heel goede service!!! en ook vele onderdelen te verkrijgen
__________________ mad monkey, reely carbon fighter1:6, reely blue tanga, robitronics stinger est 2, reely deserttruck 1:8 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 februari 2012 Locatie: omgeving Gouda Leeftijd: 71
|
Ik heb de DH 9104 dat is de wat grotere exemplaar dan de 9100. De swashplate moet als de heli horizontaal staat ook horizontaal staan in alle richtingen (x en y as). Uiteraard als de zender aanstaat. Je kan dit bereiken door verstelling aan de zender maar ook door het servo armpje wat aan de swashplate vast zit boven aan het ronde kopje los te nemen, daarna kan je door draaien aan het plastic kopje op de metalen hefboompje (2 slagen) het gestlelde doel bereiken. Zie ook op You Tube de filmpjes "modificatie Double Horse 9104" over de 9104 zijn heel veel instructie filmpjes gemaakt. Succes er mee (je kan 5!! modificatie uitvoeren!!) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |