![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo , Ik heb via modelbouwforum een DragonFly gekocht... Nu wil ik weten , hoe lang vlieg je op zo'n standaard accu en hoelang moet je hem opladen ? En moet hij nog gebalanceerd worden ofzow ? En vliegt hij makkelijk voor iemand die wil beginne zoals ik ? Groeten ! Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.. |
|
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
oplaadtijd hangt van je lader af . vliegen zal een 10 min duren (in het begin zal je langer kunnen omdat het meer hooveren is ) balanceren moet je zowieso of je moet al 1tje hebben die nauwelijks trillingen heeft wat aanleren betreft zal je voor jezelf bent in dingen oppakken |
|
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Bedankt ! En over het oppakken van het leren , bij mij gaat het redelijk snel .. een keer mocht ik een test ''les'' vliegen met een vliegtuig en volgens die man deed ik het beter als een normaale beginner .. En ik weet hoe de besturing werkt etc etc.. dus ik hoop dat ik na een paar keer trainen ( mischien moet ik met een heli wel langer trainen ) al kan vliegen.. Maar nog maals bedankt voor je info ! |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2005 Locatie: Grootebroek Leeftijd: 36
|
Zorg maar voor een goed trainingskruis als je al zo overmoedigd aan de slag gaat. Heli vliegen is niet gemakkelijk. Het weten hoe de besturing werkt en het ook daadwerkelijk doen zit een groot verschil in.
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Zorg maar dat je genoeg ruimte hebt en ga het maar niet in de woonkamer proberen. Hij zal ergens tegenaanbotsen en dan heb je meteen voor vele euro`s schade zoals tandwieltjes en bladen. Een kruis eronder zal zeker handig zijn bij je eerste sprongen. Je kunt dat beter meteen doen, voordat je probeert of dat wel nodig is.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
Daar zit zeker een punt in , je hebt ook wel gelijk.. Maar ik ga gewoon eerst kijken hoe het stijgen en landen gaat , en dan ga ik wat sturen :P.. Als het goed is komt de postbode hem zo brengen , dus laad ik gelijk de accu's een uurtje of 2 op.. en dan proberen maar Ik maak ook gelijk foto's ervan ( niet dat het interessant is , maar wel leuk :P ) en een filmpje van hoe ik als beginner vlieg Groeten ! ( Edit ) Wat jullie zeggen over dat kruis , ga ik zeker doen... En ik heb best veel ruimte in mijn keuken , dus dat zal wel gaan lukken .. |
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Je kunt beter eest het kruis eronder maken :P zodra de heli los begint te komen wil hij heel snel ervandoor gaan, dus nog voordat hij loskomt zal hij al gaan schuiven. Ik begrijp best dat je er snel mee aan de slag wil maar wees dan gewaarschuwd dat hij als een magneet ergens naartoe schiet.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
Wow jullie hadden toch gelijk Foto's volgen !! Ohja , hoe moet dat balancere ... daar heb ik dus 0,0 % verstand van :P En mensen met de zelfde dragonfly , kunnen jullie mij jullie zender afstelling uitleggen :P Groeten ! |
|
| | #12 (permalink) |
|
Je hebt PPjoy nodig, bekijk dit draadje maar eens.
|
| | |
| | #13 (permalink) |
| Guest
|
Thnx... nu werkt hij wel.. Als ik mijn zender ( de bijgekregen zender ) aanzet , en vervolgens gas geef zodat de rotor bladen gaan draaien geef hij zelf gas bij en stuurt hij en soms gas minder etc etc... Maar als mijn zender uit is , dan stoort hij helemaal niet .. Terwijl je zou verwachten dat hij eerder stoort als de zender uit is dan dat hij aan staat.. Groeten.. |
|
| | #14 (permalink) |
|
Ik begrijp je probleem niet helemaal, je hebt last van glitches? Probeer eens iets beter omschrijven wat er mis gaat. Heb je je antenne ingekort? Is de antenne goed uitgerold, kruist hij zichzelf niet teveel? Zijn de batterijen in de zender wel vol genoeg? Of begrijp ik je nu helemaal verkeert en heb je het over de simulator? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |