![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
hier een filmpje van een looping indoor met een bell 47 G van graupner , jaja die met een dubbele rotor inderdaad ja , mijn vliegmaatje gaat t toch nog leren , en zijn broer was er ook bij !!! http://djhenkie.herejezus.nl/henkie3.wmv veel kijkplezier !!!!
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Leuk man, vooral die blue screen Nu nog een versie maken waar de piloot minder stuurd en naar het model kijkt. Maar het is wel Lachehh. gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
hahaha ja dat zei ik ook al , de heli is geen mm van de grond af geweest voor dit filmpje hè , hahaha.
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |