![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Guest
|
Ja, Ben erachter gekomen, gewoon hard omhoog vliegen en vol nick achterover geven,en zodra die naar de grond toegaat(inverted) je gas dicht gooien,hij valt meestal bij mij weer recht,en 1 x vloog ik hem vol de boom in. Suc6 met je nieuwe poging ! Groeten IJsbrand |
|
| | #32 (permalink) |
| Guest
|
Wilde het ook gaan proberen, maar de heli ligt nu uit elkaar. Niet door schade, maar om hem hopelijk verder te kunnen aanpassen. Leuk voor de hobby En over het inverted vliegen, dat kan je ook oefenen op de simulator groeten, Luuk |
|
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 38
|
Als je je gas helemaal dichtgooit, stuurt ie ook niet meer heb ik de ervaring. Ik kan de Piccolo loopen door heeeeeeel hard aan te vliegen en dan rustig de loop in te zetten. Bijna bovenin terug naar halfgas, en iets harder trekken... Het blijft een eitje qua vorm maar het is een loop
__________________ Depri worden? Tjek dit! |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Boss, Wat je zegt over de 2 cellige lipo accu's ben ik het niet mee eens Ik vlieg al een lange tijd met een 7,4 volt, 1800mAh lipo en deze presteert erg goed. Hij beweegt zich niet als een koe, maar heeft een goede responds, en ik heb kracht zat Kun je jouw ervaringen met een 3 cellige lipo vertellen? Het lijkt mij namelijk dat de heli door het gewicht zich gaat bewegen als een koe, en dat de electronica sneller doorbrandt. Laat het me even weten of dit echt zo is Mvg, Remco |
|
| | #40 (permalink) |
| Guest
|
Heb ook een DF op 2s zien vliegen/ zelf gevlogen, en dit heeft echt power zat!! Me eigen piccolo vloog ik ook op een 1800 2s. ook power zat. 3s vind ik eigenlijk totalen overkill voor een heli. Snap niet waarom er zoveel gewicht in moet zitten... IJsbrand |
|
| | #41 (permalink) |
| Guest
|
Een week na aanschaf van mijn DF4 een nieuwe poging gedaan om buiten te vliegen, de eerste pogingen waren niet echt een groot succes en hebben aardig wat schade opgelevert. Zaterdag 18 maart 2006, buitenshuis met lastige windstootjes Vandaag ook nog binnen een accutje leeg gevlogen en de asbak in me pa zijn gezicht leeg geblazen (helaas niet op film) Maandag 20 maart 2006, binnenhuis, slechte kwaliteit Na deze week neem het vliegvirus alleen maar sterker toe, het leren valt niet mee maar de leercurve is wel dusdanig dat ik er niet mee stop. Zelfs het repareren van kapotte onderdelen vind ik lekker rustgevend (had ik niet van mezelf verwacht). Al met al, een zeer tevreden DF4 bezitter |
|
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: haaften Leeftijd: 17
|
hoi ik ben wessel ik ben 13 jaar oud ik heb rondzitten kijken voor een rc helicopter dit word mijn eerste rc helicopter en mijn keuze is gevallen op een honey bee fp kan iemand mij helpen met benodigdheden die bij aankoop handig zijn om vast te hebben. alvast bedankt wessel. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 56
|
Pffffff, Je eerste helicopter........ Misschien moet je er maar gelijk 2 aanschaffen, dan heb je in ieder geval alle onderdelen. Wessel, een goede raad...... begin met iets simpels bv een coaxiaal, of ga eerst een maand oefenen met een goede sim. Dit voorkomt een hoop teleurstelling, want ik kan je verzekeren dat je HB FP binnen 15 seconden gecrashed is, tenzij je al de nodige vliegervaring met heli's hebt, maar dat lees ik niet. Paul |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: haaften Leeftijd: 17
|
ik ben van plan om gelijk een s er bij te kopen en daar eerst hard op gaan oefenen ik heb tenslotte vakantie en er ijn o veel mensen op het foru hier waarvan het de eerste heli word waar ze ee gaan proberen te vliegen zoals je leest ie je heel veel mensen die een walkera hm004 mee beginnen te vliegen en ook elke dag oefenen op de sim en dan gaat het e vast wel lukken hoop ik me vriend is het trouwens ook al ee bezig en hij kan al nose in vliegen. groeten wessel. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |