![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2005 Locatie: Brugge
|
hallo, ik ben vanplan om ook te beginnen met micro heli's nu vlieg ik met een vliegtuig (gws slowstick) ik dacht eerst aan de walkera dragonfly #4 maar daar hoor je soms wat slegte dingen van dus ging ik eens gaan kijken naar een modelbouw winkel en 'k zacht daar de micro 47g voor €179 RTF hij is betaalbaar en van een makkelijker te verkrijgen merk. ook nog de dragonfly kost €94 ... zegt volgens mij ook al genoeg over kwaliteit. wat zijn de na- voordelen van de graupner micro 47g ? en zou dat een beter keuze zijn dan de walkera dragonfly #4 ? greetzz florian |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2005 Locatie: mijnsheerenland Leeftijd: 20
|
Het ligt eraan watvoor ervaring je hebt en wat je zoekt. De 47G is een leuk ding, maar echt goed helivliegen kan je er niet mee leren. Ik heb met beide gevlogen, maar heb zelf een soort DF04. De 47G heeft een dubbele rotor met stabilisatorstang. Hierdoor blijft hij gewoon op 1 plek zweven. en wil hij elke keer weer terug naar die plek. Het is zegmaar alsof bij aan een touwtje hangt. Dat maakt het vliegen erg simpel, maar gelijk ook niet realistisch. Je hebt er dus ook weinig aan als je verder wilt met grotere heli's. MIJN mening is de df-04 ik heb hier zelf mee leren vliegen en na 3 batterijen kon ik al redelijk hoveren :http://media.putfile.com/dragonfly-04 Groetjes Rowan, |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |