![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2005 Locatie: moen Leeftijd: 33
|
onlangs gevlogen met mijn carboon fp op 3 meter hoogte kreeg ik gliches en kwam als een steen naar beneden nu is de 3 in 1 controller (4 in 1 controller zonder ontvanger) kapot geen knipper lichtjes meer en de printplaat kreeg warm dus mijn vraag is wat zouden jullie doen herstellen met 4 in 1 controller van esky of van walkera een andere heli kopen (walkera dragonfly 52 of is dat broel (mogelijkheid van het besturen met een mx 12) andere voorstellen zijn welkom groetjes |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 30
|
Als je een MX12 heb zou ik voor de piccolo V2 met piccolboard gaan Maar dat is mijn mening. Je kan ook kijken of het 3 in 1 boardje te repareren valt.
__________________ [Piccolo V2: flying] [Revo:Running] [Savage:Running] [Ofna CD3 as an bullit] [T-rex: RTF] |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 49
|
Als je voor de rest tevreden ben met je carboon, zou ik adviseren: koop een Piccoboard Plus. In combinatie met een MX-12 gaat dit goed. Een Piccolo kan je altijd nog kopen.
__________________ Mefisto-09, T-REX 600E/Agusta A-109, Flycat, LR-1A Pogo |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Je kunt ook voor losse componenten gaan, dan ben je van dat gehannes af met die alles in 1 boardjes die vaak erg slechte ontvangers hebben.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |