![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Welke het beste om te beginnen met heli's? | |||
| GWS Mini Dragonfly | | 5 | 83,33% |
| BMI Carboon CP | | 1 | 16,67% |
| Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 maart 2006 Locatie: Linter Leeftijd: 20
|
Ik open deze topic voor een vriend omdat hij een Carboon CP wil kopen, maar ik raad hem aan toch een Mini Dragonfly te kopen.. Ik heb er ook een poll bijgedaan, maar als je stemt, zet er dan wel bij waarom die en niet die andere! Thnx! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
koop nou gewoon de GWS Mini Dragonfly, dat is een crashbestendige beginnners heli. het scheeld je zooooo veel frustratie als je hem na een crash gewoon weer rechtop kan zetten en weer verder kunt vliegen. en buiten dat, de carboon cp is net zo'n maatje waar je niet lekker van de cp kan gebruik maken (3d) en ook niet van fp (crashbestendig). dus beginnen met de GWS Mini Dragonfly en dan later bv. een t-rex kopen als je kunt vliegen met de Mini Dragonfly. grt. oscar |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
en verder even zoeken, van beide helies is meer dan genoeg te vinden op het forum.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |