![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Het is een FLY DRAGON ![]() De Fly dragon helicopter! Deze nieuwe super helicopter is klaar om te vliegen. Startklaar voor jong en oud. Plastic huis en daarom stevig, deze Fly dragon kan omhoog omlaag, links en rechts, dat betekent een draai maken van 180 graden!! Ready-To-Fly In dit pakket zitten : R/C Helicopter Frequency 40 Mhz 370er SPower Motor Attitude en Rotor Speed control Vlieg stabilisering systeem easy landing Speed: ca. 20 km/h Lengte: ca. 638 mm Hoogte: ca. 198 mm Breedte: ca.160 mm Diameter Rotorbladen ca. 495 mm Diameter achter Rotor ca.148 mm Incl. 2-Kanaals afstandbediening Vlieghoogte Max: 30 meter Vliegbereik 50 feet 7,2V 650 mAh Ni-Mh Accu Inclusief 220v accu oplader Engelse gebruiksaanwijzing Benodigde batterijen voor zender zijn 8 AA batterijen. grt thijssie |
|
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Appingedam
| Citaat:
Een draaimaken van 180 graden maar niet om zijn as ! Aangezien maar 2 kanalen: Een ongecontroleerde vlucht naar voren ! Geen hoveren dus. Ziet eruit als een heli maar vliegt als een (moeilijk te controlleren) vliegtuigje. Variant op de beruchte skywatcher ? | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2005 Locatie: Appingedam
|
Brand New SYMA DragonFly Radio Remote Control Helicopter! This electric RC helicopter can move up, down and spin-tail left & right and is great for beginners and experts. This electric r/c helicopter is the best quality beginner mini r/c helicopter in the market now. The construction is very sturdy and hovers extremely well. Plus it even has an adjustable gyro! Flight time is about 10 minutes and this r/c helicopter will keep you amazed for hours. Perfect for ages 8-80. You will love this electric rc helicopter! RC helicopter can move up, down and spin-tail left & right > Links en Rechts bestuurbaar eigenlijk ook niet (ik zie ook geen swashplate). In een ongecontroleerde voorwaartse vlucht kan de staart gedraaid worden. Of dit ook betekend of hij naar rechts of links gaat ? and this r/c helicopter will keep you amazed for hours > dat geloof ik wel |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Hij heeft maar 2 kanalen dus !! Een heli heeft minimaal 4 kanalen nodig om te vliegen. Heb je hem al gekocht ?
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Je hebt hem dus gekocht neem ik aan? M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Spada 09, Madforce, Inferno GT, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2005 Locatie: Harderwijk
|
ik heb hem voor €25 op een markt in engeland kunnen krijgen, maar nu blijkt dat op de afstandsbediening links op de heli rechts is en andersom, ik heb zowel de afstandsbediening als het bordje op de heli al open gehad maar ik zou niet weten hoe ik dat om kan draaien, maar voor de rest is het een leuke heli!
__________________ MPX Twinstar II / MPX Minimag / MPX Space Scooter / Lama V3 www.helicopterfoto.nl.nu |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2005 Locatie: Harderwijk
|
hier wat foto's van de binnenkant van de zender, misschien dat iemand iets ziet waaraan ik wat moet omdraaien oid ![]() ![]()
__________________ MPX Twinstar II / MPX Minimag / MPX Space Scooter / Lama V3 www.helicopterfoto.nl.nu |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |