![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2005 Leeftijd: 27
|
Problemen met mijn piccoboard pro. Zodra ik mijn accu aankoppel gaat gelijk de motor vol toeren lopen. Heb alle aansluitingen nagekeken en vergeleken met een ander piccoboard , maar kan niks anders eraan vinden. Hopelijk kan iemand mij helpen met de probleem. Groeten, Kees |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Zitten er verbrande onderdelen op t boardje? Staat je gasknuppel richting goed?
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Alles staat voor de rest goed. Het boardje zelf heb ik nog niet uit elkaar gepeuterd. Dat wordt maar eens tijd denk ik. Het vreemde alleen is. De motor mag nooit gaan lopen als het piccoboard nog niet is geinitialiseerd. Dus als je de accu aansluit moet het niet zo zijn dat je motor gelijk gaat lopen.
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
De regelaar is doorgebrand, dat kan niet anders. Inleveren voor reparatie. Aankoopbonnetje niet vergeten, want anders wordt er geen garantie verleend. Zoals je zelf al opgeeft moet er eerst worden geïnitialiseerd voordat één van de regelaars kan gaan werken. Alleen bij een doorgebrande regelaar gaat dat dus niet altijd op. Als de fet in sluiting gaat, gaat de motor meteen draaien. Dit komt weinig voor; meestal brandt er dan ook onmiddellijk een printspoor door en doet de desbetreffende regelaar niets meer.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Yup, de enige officiële buitenlandse servicedienst van Ikarus Bij het kannibaliseren van een oud bordje: ook de bijbehorende Schottky diode vervangen!
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Daar gaat je goedkope piccoboard kees...
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Met dit warme weer?
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 30
|
beetje offtopic. Bij deze maak ik dan gebruik om Corrien te bedanken voor het maken van mijn boardje (tijdje terug al via Q)
__________________ [Piccolo V2: flying] [Revo:Running] [Savage:Running] [Ofna CD3 as an bullit] [T-rex: RTF] |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Is het niet een beetje vreemd om je dat pas hier af te vragen? Als er geen reparatierapport bij zat, zijn ze óf kosteloos omgeruild óf bij de winkelier proefgevlogen zonder dat de klacht werd geconstateerd. Als er wel een reparatierapport bij zat, staan daar niet alleen de uitgevoerde werkzaamheden op, maar ook het tel.nr. waar je je eventuele vragen/klachten kwijt kunt. Er is dan altijd - in redelijkheid - een bevredigende oplossing te vinden.
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ik heb je gevraagd (Jan) of ik je kon mailen met vragen of of ik dat op het forum moest doen. Kom jij met dat ik het moest opsturen. Ik heb nog wel ergens een rekening van je liggen met het adres. Voor de piccoboard pro wil ik naar je opsturen. Wat doen we met die andere boardjes.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |