![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 oktober 2005 Locatie: Belfeld Leeftijd: 21
|
Hallo, Na een tijd gezocht te hebben met de zoek funcite van het forum en google zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb verschillende modellen gezien zoals de lama v2 en v3 en een van walkera. Maar wat is nu een goed modelbouw helicopter voor een beginner ik heb het liefst een heli met dubbele rotors dit is vaak veel stabieler. en waar kan ik hem het beste kopen (online shop) Mijn budget licht rond de 140 incl verzendkosten. Ik heb de lama v3 al rond de 100 euro zien staan op internet dus het moet wel kunnen met mijn budget denk ik. Groetjes tommierock
__________________ :Hpi Baja SS: Club: Romac (Limburg) Voor meer informatie zie www.romacracing.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2006 Locatie: Meppel Leeftijd: 36
|
Mijn eerste gedachte bij het toppic ging uit naar deze heli. Ik denk; He leuk, gaat iemand daar eens mee bezig
__________________ Er zijn 10 soorten mensen die binair begrijpen. Trex 450 - Hurricane 550 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Nieuwegein Leeftijd: 20
|
Als je kijkt bij het te koop deel is er een E-sky Lama v2 te koop.
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
De Lama is te bestellen bij www.flytosky.net voor weinig... Heb de mijne daar een jaar terug ook gekocht, kwam op rond de 120 euro met douanekosten. Als je zelf een lipolader hebt is die tweedehands ook een mooie prijs. Let bij de aanschaf goed op of het een mode 1 of mode 2 zender is.... |
|
| | #5 (permalink) |
|
Zowe die chinook is vet maar is ook wat duur. Maar als ik een lama wil kopen welke is dan de beste de v2 of de v3 ? En wat is het beste besturing mode 1 of mode 2 ? Groetjes tommierock
__________________ :Hpi Baja SS: Club: Romac (Limburg) Voor meer informatie zie www.romacracing.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Owh ja was vergeten te zeggen dat ik hem liever niet uit de usa haal omdat de verzendkosten vaak hoog zijn en de lever tijd lang. Gr tommierock
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Genoemd adresje is in Azie, met ruim een week in huis... Voor zover ik weet zijn aan de V3 hoofdzakelijk wat uiterlijkheden verandert, de V2 is prima. Ook de (duurdere) Graupner 47G is erg goed. Coaxiale heli's van andere merken zijn meestal tegenvallers. In het beginnersforum draait momenteel een discussie over mode 1/2: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=43714 |
|
| | #8 (permalink) |
|
Hey Ik heb een leuk model gezien bij hobbyjapan2000 de lama 2 v3 gekozen vanwegen de vele posistieve reacties. http://www.hobbyjapan2000.com/store/...prod=EK1H-E012 De hele kost ongeveer 75 euro maar weet iemand hoeveel de verzendkosten zijn en hoe het zit met eventueele doorvoer rechten of dergelijke ? En moet ik betalen is usd of kan ik gewoon euro`s betalen ? Wie ow wie kan mij helpen ? Greetz tommierock
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
Ook daar heb ik wel eens wat besteld, gewoon betalen in dollars met creditcard. Pakketjes uit Azie willen nog wel eens door de douane heen glippen, uit de USA vrijwel nooit. Anders komt er ruim 20% douanekosten/BTW bovenop. Maar met de huidige dollarkoersen nogsteeds een mooie prijs |
|
| | #10 (permalink) |
|
Helaas heb ik nog geen creditcard dus dat gaat niet lukken Hoe kan ik het dan het beste doen ?
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2005 Locatie: Harderwijk
|
de mijnne komt ook bij hobbyjapan2000 vandaan en via paypall betaald, dat was inclusief verzending €107,63
__________________ MPX Twinstar II / MPX Minimag / MPX Space Scooter / Lama V3 www.helicopterfoto.nl.nu |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 8 augustus 2004
|
Voor 139 euro heb je hier de Lama V3 Deze week nog een paar Lama's daar gehaald.. Als ik naar jou woonplaats kijk is het ongeveer 30 min bij jou vandaan.. Goede zaak en service is OK... Frank MMVC De Pioniers Venray 20 Augustus Heli-Meeting
__________________ Doe GEWOON dan doe je al GEK genoeg !!! "Herinner gisteren, denk aan morgen, maar LEEF vandaag" |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 mei 2005 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Of geef wat meer uit (bijv die €139) en koop hem bij een Nederlandse winkel. Met alle voordelen van dien. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2006 Locatie: Duiven Leeftijd: 42
|
Hoi, Wat dacht je van een Walkera type HM05 die heb ik hier staan en mag weg voor 65,- Euro Excl verzendkosten. Ik heb deze heli ook gekocht voor als beginner. Ik ben er nu mee klaar. Vliegt erg leuk, vooral binnen of in een hal en komt door de lipo erg hoog nog. is nog nooit gecrascht. zitten extra bladen bij zender lipo lader alles compleet met de doos er nog bij zelfs. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |