![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2006
|
Kan ik mijn lama ook wat afknijpen? wat ik eigenlijk bedoel is ik heb een te kleine huiskamer (flatje) krijg hem wel iedere x met een stoot gas de lucht in en blijf ook wel iets van 40 sec in de lucht maar eigenlijk is het te klein in de kamer . dit is m,n eerste heli en moet het vingerspitzen gevoel er nog in krijgen de trim van m,n gasstick staat al helemaal naar beneden. gr , mark |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 20
|
ik heb gister met de lama 4 gevlogen op een meeting, het is best een goede heli vliegt het zelfde als een graupner 47g hij reageert wel snel , je hoeft maar een tikje aan je stuur knuppen te geven en hij gaat die kant al op. mischien ga ik hem kopen :P philip
__________________ |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: biddinghuizen Leeftijd: 48
|
Ben nog steeds dik tevreden met m'n Lama v2. Haal het maximale plezier uit je lama door alles goed te balanceren. de rotorbladen koppel ik aan elkaar dmv een M2 boutje waar puntjes aangeslepen zijn. Dit tussen de prop/magneet balancer en het geheel nauwkeurig uitbalanceren. De flybar balanceren op een stukje U profiel. Vervolgens alles weer in elkaar zetten, waarbij de rotorbladen niet te vast mogen zitten, gewoon losjes. Hier en daar heel spaarzaam smeren met siliconen olie kan ook geen kwaad. Als zender heb ik nu een Futaba T4 in gebruik, waardoor ik ook nog eens -25% expo op de uitslagen heb ingesteld. De lange antenne vervangen door een 20cm sprietje (rctechnics.nl) en ligt gewoon los voor in de cabine. Mijn Lama vliegt als een droom, is bladstil en ik kan in een koffiekopje landen. Zelfs hoveren 2 a 3 cm boven de grond, geen probleem. succes en veel plezier met de Lama's. |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: Okselaar. Leeftijd: 48
| Citaat:
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: haaften Leeftijd: 17
|
hallo ik ben wessel ik ben 13 jaar oud en ik heb nu nog 4 weken zomer vakantie kan ik dan beter beginnen met een fp heli zoal de honey bee fp of kan ik beter met een coaxiaal beginnen zoals lama v4? gr wessel. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |