![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2006
|
Hallo , mede forumleden Ik ben Mark 21 jaar kom uit groningen , na een poosje bezig te zijn geweest met rc auto,s wil ik me ook eens wat meer verdiepen in de vliegsport namelijk helicopters. Dit heeft mij altijd wel al geboeid maar de reden was altijd dat ik dacht dat het te moeilijk zou zijn om een helicopter te besturen. Mijn intresse voor m,n eerste heli is dan ook gevallen op de esky lama 2 v3 Maar zag gisteravond op ebay.nl ook een lama 4 staan heeft iemand hier al meer ervaring mee.Deze was nog weer iets beter afgewerkt zie link Zie foto,s http://cgi.ebay.nl/RC-Lama-4-X-Rotat...ayphotohosting Mijn vraag is i.v.m dat eheli.nl en nog andere winkels hier in nederland niet of nauwelijks op voorraad meer hebben. Ik er toch over denk om hem in het buitenland te bestellen , maar bij wie kan ik kan ik hem het beste bestellen. - goede prijs - snelle levering - goede service bij www.flytosky.net of www.hobbyjapan2000.com of www.heliguy.com Hoe werkt paypal en hoe kom ik er achter wat de verzend kosten zijn in euro,s voor nederland. Alle tips over kopen met paypal zijn welkom. Mvg, Mark |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 januari 2005 Locatie: Beernem (B) Leeftijd: 47
|
Ik ben momenteel eveneens 'zwaar' marktonderzoek aan het doen naar dit type heli en dit naar aanleiding van de lovende kritieken van de lama 2 in een ander draadje. Ik heb nog geen enkele ervaring met heli-vliegen, heb pas mijn eerste stappen in het model vliegen gezet met een X-twin Echter ziet deze lama 4 er op het eerste zicht mooi uit. Ik meen ook dat de lipo (1000 mah) hoger is dan die van de lama 2. Andere verschillen in uitvoering of eventuele vliegeigenschappen laat ik over aan de kenners. Ben wel benieuwd naar de reacties |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
"Lama 4"? Nergens staat vermeld dat dit een nieuw model van Esky is... Er zijn zeer veel goedkope slecht vliegende coaxiale heli's op de markt.. Na de Hirobo Lama zijn er veel andere coaxiale heli's op de markt gekomen. De Esky Lama's en de Graupner 47G (geproduceerd door Esky) zijn de enige die goed vliegen. Aanschaf op eigen risico..... |
|
| | #5 (permalink) |
|
ik had al het vermoeden dat het om een clone zou gaan . maar ziet er wel goed uit . maar ga toch voor de e-sky versie omdat er zoveel goede reacties op waren en omdat ik m,n zinnen een beetje op gezet heb. hebben jullie al iets gelezen op andere forums waarom de site van esky uit de lucht is ?? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Dit is een kloontje, gewoon voor de esky gaan en die kun je gewoon in Nederland kopen bij eheli of RC-heliparts. Makkelijk te bestellen en je bent niks duurder uit.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Beide gebeld vanmiddag , eheli verkoopt ze niet meer en heliparts zat te wachten op z,n eigen bestelling Maar hoe werkt het nou met paypal , stel ik koop hem bij www.flytosky.net en dan moet ik hem goed keuren in paypal of zoiets en dan stuurt eward hem op??? (sorrie ben geen computer freak) Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij paypal (kwa betrouwbaarheid van verkopers op het internet ? Mark |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Hallo, De Lama V3 hebben wij volop op voorraad, tevens hebben wij lamas zonder besturing voorradig. PB of mail ons maar even. Met vriendelijke groet, Ed Gubbels
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Hop ups zijn misschien zinvol indien je regelmatig tegen plafond of muren aan vliegt... Ik ben dik tevreden met mijn (standaard) Lama V2, ook in een ruimte van 4x4 prima te vliegen. Genoemde Ebay V4 Lama is beslist geen Esky Lama en een afrader... Indien je hier in Nederland ook een Lama zonder zender kan kopen voor een goede prijs lijkt me dat een goede keuze! |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2005 Locatie: Okselaar. Leeftijd: 48
|
Verder op ebay gevonden: objectnr 230027486493 (Lama IV) http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...6493%26fvi%3D1 objectnr 140025967423 (idem Lama IV, lagere prijs, duurdere verzendkosten..) http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...7423%26fvi%3D1
__________________ I love the smell of Zap in the morning. "Toeval is het krachtigste wapen van het noodlot" www.diestmodelclub.be |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Maar hoe zekers jouw aanbod in m,n achter hoofd Ed. zodra ik weer wat extra ping ping heb. zijn de losse lama,s bulk verpakt of retail ? Mvg , Mark | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Hoi Mark, Retail verpakt wij halen de lama's niet uit elkaar om onderdelen setjes te maken. Mvg Ed
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |