![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb een E-Sky Honey Bee FP nu vraag ik me af als ik iets gas geef gaat eerst de staart motor draaien hoort dit zo of moeten ze tegelijk gaan draaien of wat..? Vervolgens als ik wil gaan opstijgen trekt hij heel erg na een kant toe schaatsend over de vloer hoeveren lukt dus niet echt wat te doen? |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 maart 2007 Locatie: Zwijndrecht Leeftijd: 22
|
jah dit hoort ( of kan horen Je zal altijd wat moeten blijven corrigeren, maar hij hoort niet heel hard om zijn as te tollen natuurlijk succes! Marijn
__________________ - Wing in Ground Effect Enthusiast - |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2007 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 49
|
Kijk hier eens aandachtig, http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=21524 alle antwoorden op al je vragen staan hier beschreven en anders kan je ze hier wel stellen. Veel succes en welkom in de heliwereld.
__________________ Een creativeling maakt geen rommel, maar heeft overal ideeën liggen. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
nu stijgt ie weer moet alleen nog een hoop uitvinden denk ik want hij blijft bij het opstijgen steeds naar opzij wandelen waardat door komt snap ik nog niet helemaal | |
|
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
wat ik alleen niet snap ik lees van iedereen dat ze zonder extra gewicht de boel kunnen balanceren met alleen de batterij als ik de batterij zo ver mogelijk naar voren doe en ik pak de heli op bij de rotor en laat m zakken dan komt eerst de achterkant van de ski op de grond en ik begrijp uit het afstellen dat juist de voorkant eerst de grond moet raken hoe doet een ieder dat dan met alleen de accu als gewicht gebruiken |
|
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Purmerend
|
Hoi, Mijn antwoord slaat misschien nergens op, maar kan je je ontvanger niet ietsje naar voren verplaatsen?? Mijne (in een lama) zat ver naar achteren standaard. Heb hem ongeveer 1 CM naar voren kunnen plakken zonder verdere problemen en hij gaat nou niet meer achteruit bij starten. Misschien heb je er iets aan misschien ook niet ik ken de "E-Sky Honey Bee FP" verder ook niet. groetjes aad |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
dank voor je antwoord maar helaas dat lukt niet echt makkelijk ivm het frame waar die aan vast moet komen ik had laatst dat de accu uit de tray viel en los onder mijn heli hing toen vloog ie al een stuk lekkerder maar een los bungelende accu is ook niet alles |
|
| | #15 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |