![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Ultramat 14 = geen onboard balancer Ultramat 14 plus = wel onboard balancer
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #137 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Okee mijn fout, Alexpijlsnel noemde inderdaad de Ultramat 14plus. Blijft de vraag waarom je iemand een Ultramat 14plus van 90 euro zou aanraden als je bijvoorbeeld voor 40 dollar (plus verzending en import) een Imax B6 AC (heeft ook eigen voeding) kan kopen. Ik ga niet in detail de specificaties vergelijken, daar was Jempi denk ik ook niet op uit en daar ben ik zowiezo niet terzakekundig genoeg voor... (mogen anderen dan doen...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2012
|
Ik kreeg vandaag een reply op een mail van een Engelse webshop. 'Hello Jennifer (??),' 'Je kunt het beste even deze link volgen naar onze webshop' Ik druk op de link, wat komt er in beeld 'toy helicopters'. Ik was meteen zwaar beledigd. Die Doublehorse is veel te groot dus ik denk dat ik eerst maar eens een Nine Eagles Solo Pro ga stukvliegen. |
| | |
| | #141 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
| Ook al beweerd HPI dat een Baja 5B geen speelgoed is, het is stiekem toch speelgoed, alleen niet voor kleine kinderen geschikt (alleen grote kinderen).
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |