![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Guest
|
Je moet gewoon een heatsink pakken van de staart motor van de DF4 past precies en werkt echt goed scheelt echt mega veel in warmte. LINKJE van filmpje komt eraan, ben bezig met een nieuw filmpje. ik heb ze hier gezien: http://rc4me.nl/shop/index.php?main_...roducts_id=368 deze heb ik, past meteen sluit goed aan en ziet er ook tof uit. Laatst gewijzigd door thomastuerlings; 10 januari 2008 om 16:33 |
|
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 oktober 2005 Locatie: Bemmel Leeftijd: 31
| Citaat:
| |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2006 Locatie: Zwolle
|
Ik heb de volgende heatsinks op mijn 4#3 gemonteerd. http://www.helidirect.com/product_in...oducts_id=1508 Hier een filmpje van mijn Heli in actie. http://www.youtube.com/watch?v=EFR7HdjoOU8 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 36
|
He jongens heb op internet een stukje gevonden over deze heli. Let op Als je de balletjes op de servo armpjes naar het binnenste gaatje zet is hij een stuk minder zenuwachtig. Ten tweede de schroevjes in de zender van het rechter gedeelte wat loser draaien. Heb dit zelf gedaan en hij vliegt inderdaad een stuk beter
__________________ Als je niks verstandig te melden hebt, hou dan je waffel, of vertel wat leuks waar we met zijn allen om moeten lachen. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Guest
|
Goed, ik heb gister mijn 4#3 ontvangen, mijn eerste helicopter. Is het een idee om een trainingskruis te maken van satéprikkers? Anders ben ik bang dat 'ie nog niet goed gebalanceerd is en direct tegen de grond of muur vliegt. De rotorbladen zitten vrij los, zoals ze uit de doos komen. Moet ik deze ook zo los laten zitten of is het beter de schroefjes enigszins strakker te zetten? Groeten, Johan |
|
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
|
Ik zou iets ronds fabriceren rond de uiteinden van de satéprikkers. Als je anders namelijk een beetje zijwaarts land, dan prikken die prikkers zich vast in de grond en kiept je heli gegarandeerd op zijn zij. En dat was nu juist niet de bedoeling. Dus zorg even dat je de uiteinden rond maakt, met een propje plakband of (lichte!) kraaltjes oid. Succes met vliegen en houd 'm heel!
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Mijn eerste poging tot het vaccuum trekken: Attachment browser: 18022008109.jpg - RC Groups Attachment browser: 18022008111.jpg - RC Groups |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Het is me vandaag gelukt om de airwolf fuselage te gerbuiken met mijn borsteloze setup. hier een video van het resultaat. Vliegtijd zit nu rond de 7minuten. YouTube - Walkera 4#3 Brushless Airwolf |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
|
Ik las een heel stuk over de vernieuwde versie van de 4#3 de 4#3B. Er zijn helaas voor de 4#3's geen upgradesetjes (vna walkera zelf) om de 4#3 te converten naar een 4#3B. Het zal wel mogelijk zijn doorwaarschijnlijk wat meerdere onderdelen te veranderen/aanpassen hem toch naar een 4#3B te krijgen. Wat zijn de veranderingen: Aluminium head Aluminium Rotorheadcore Aluminium swashplate 2,4Ghz Zender Metal Flybar Vette canopy Ik had gelezen dat de prijs $199,00 zou zijn. PRIJS HOLLAND: 150 Euro (ong) Specs: ). Main Rotor Diameter: 202 mm 2). Tail Rotor Diameter: 48 mm 3). Overall Length: 213 mm 4). All-up Weight: 48g (Battery included) 5). Drive Motor: 1220(Strong magnet) 6). Tail Motor: N51 (Strong magnet) 7). Battery: 3.7V 400mAh Li-Po 9). Gyro: Built-in 10).Transmitter: WK-2401 11).Servo: weight 3.5g ; speed 0.11sec/60o(4.8V); torque 0.30kg/cm(4.8V);dimension 17.5X6.5X21.5mm Features: 1). Simplified 90oswashplate with CNC-cut rotor head features durability and stability. 2). New 2.4G technology with the functions of automatic identification, precise code pairing and strong anti-jamming. 3). High performance 1220 motor powered by 3.7V 400mAh Lipo offers 7- to 9-minute flight time, depending on your flight mode. Ik heb hier wat foto's en filmpjes, ![]() ![]() Walkera 4#3B RC Helicopter - AOL Video YouTube - Walkera 4#3B 2.4GHz Metal Head Walkera website WALKERA--CHINA Laatst gewijzigd door thomastuerlings; 22 mei 2008 om 13:18 |
|
| | #44 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Bij deze nog een link naar de RC groups discussie: new walkera 4#3a +b - RC Groups en een site waar je de 4#3b kunt halen: Remote Control Helicopters lijkt me een mooi ding, en schijnt beter te vliegen + langer heel te blijven als de 4#3a er zijn zelfs foto's en specs te vinden op rcgroups van een 4g3, wat een CP weet iemand hier meer over? Op zijn kop in de woonkamer lijkt me een uitdaging |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Guest
|
Jup Die is er dus wel, waar ik altijd mijn rcspullen gaat halen die besteld ook rechtstreeks van walkera. en die had een cataloges binnen gekregen waar deze ook iid instaat. HM#4G3 Lijkt me echt Insaine. Ik vind de 4#3 al super vliegen ben benieuwd wat de B gaat doen. Ik heb hier een vergelijking met de A en B versie, is alleen de frequentie anders? http://www.walkera.com/en1/pro_compare.jsp Bedankt voor de aanvulling student Laatst gewijzigd door thomastuerlings; 21 mei 2008 om 15:21 |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| tbe, walkera 4#3a |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |