![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Weet iemand of er ergens andere body's voor de Lama V4 te krijgen zijn ? Dan bedoel ik niet de standaard body die er bij geleverd zit.
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
dat zou ik ook wel willen weten, aangezien je ook geen blanke kunt krijgen.
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 56
|
Je kunt de upgrades van Xtreme er op zetten, zie foto's (overigens niet van mijzelf, maar van iemand anders op dit forum). Je hebt dan wel een ander mainframe nodig, dat van de Lama V3 (partnumber EK1-0320, kost slecht Eur. 4,20). Voor de rest kun je het zo duur maken als je zelf wilt met alu parts en zo ![]() ![]() De upgrades zijn te koop bij bijvoorbeeld Aerotronic, zie deze link: Upgrades Lama V3 : Groeten, Paul |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Die van de Xtreme ziet er erg strak uit
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
ja. eigenlijk zoek ik gewoon een body voor de standaard lama v4 alleen die wel gaaf is...!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ja, je moet alles overzetten op het V3-frame. Zoveel werk is dat niet, de motoren zitten met 2 schroefjes vast, de 4-in-1 en de servo's met dubbelzijdig tape. De rotor is er ook redelijk snel uit. Al met al een uurtje werk schat ik, Wat je ook kunt doen is allen de tail vervangen. Die kun je vervangen door de tail van een E-flite Blade CX2, kost bij Miracle Mart compleet 18 euro. Deze past (na de gaatjes is op te vijlen) op het frame van de V4. Het resultaat ziet er dan zo uit: ![]() Als je dan ook de kap nog vervangt door de Xtreme-kap heb je bijna hetzelfde resultaat. Voor zover ik weet zijn er geen losse bodies voor een V4 te krijgen. Paul |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Dat ziet er ook interessant uit Na de vakantie maar eens gaan kijken voor die tail .
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ik zie net dat die tail goedkoper geworden is. Kost nu 13,97 euro bij Miracle Mart, partnumber is BCX001 (is ook van Xtreme trouwens). De canopy (prtnr ESL007) kost eur 4,97, als je ze beiden besteld zijn de verzendkosten eur 3,28. Heb je toch voor 22 euro een knap uitziende heli. Ga er zelf ook maar een aanschaffen denk ik. Paul |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juli 2008 Locatie: Haastrecht - Holland
|
ja de body van de comanche en de dauphin is geloof ik het zelfde kijk even op aerotronic.nl want daar staat bij upgrades lama v3,comanche en dauphin die kunnen allemaal het frame van de lama v4 erop zetten zonder aanpassingen (de dauphin is erg mooi) ik hoop dat ik je heb kunnen helpen mvg Ruben van Leeuwen
__________________ Esky Lama v3 ~ 10 Februari heb ik de KDS 450C ~ |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Probleem is dat ik bang ben dat als ik alles overzet op een V3 frame , dat straks helemaal niets meer gaat werken.... Heb nog nooit een heli uit elkaar gehaald.
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Je heli uit elkaar halen en weer opbouwen is echt niet heel moeilijk. Niet alles hoeft uit elkaar, je moet alleen de delen losmaken die aan het hoofdframe vastzitten, dus motoren (2 schroefjes), de 4-in-1 (dubbelzijdig tape), servo's (ook tape) en de rotor (schroefjes). Verder niet aan de ballinkjes draaien als je de boel eraf hebt. Als je het allemaal toch te moeilijk vindt, ga dan voor die tail van de Blade CX2 Paul |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ik zie nu dat, sinds 10 juli, er bij Miracle Mart ook voor de V4 Xtreme parts (body, tail , enz) te koop zijn. zie link: Miracle Mart - RC Helicopters RC Cars RC Planes Parts for Cars Parts for Helicopters Accessory Xtreme Production Paul |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
maar er bestaat dus niet een standaard body die blank of anders is???
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |