![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo,Ik heb het vliegen eindelijk onder de knie. Ik heb alleen het gevoel dat een van de motortjes is doorgepiept. Vraag: Als je motortje doorpiept, draait deze dan alsnog of ligt ie dan helemaal stil? Mijn heli draait sneller linksom dan rechtsom, maar ik kan m wel laten hooveren zonder te sturen en hij hangt dan stabiel. Vandaar de vraag.... Thanks alvast. |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 56
|
Ja dat is bij een coax normaal (ik denk ook bij een FP en een CP). Als je hem kan laten hooveren zonder te hoeven corrigeren, dan is ie perfect afgesteld, niets aan doen dus. Overigens hoort dit draadje hier niet thuis. Een Lama V4 is een micro-heli. Paul |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
| Citaat:
doorpiepen ? Kan het nergens vinden ![]() alleen dit vond ik bij google: Sonnie schreef: Nu is het een keer of 10x ofzo per dag? Het is een pup van 8 weken oud. En mag een minuut of 10 wandelen. Maar na elke slaap, eten, opwinding gaat hij naar buiten. We proberen dit nu op te bouwen naar om de 2 uur. En dat gaat prima. Snachts houd hij het 4,5 a 5 uur op. Dit zal wel per week ofzo(?) wat langer worden. Hij geeft het dan netjes aan doorpiepen dat hij naar buiten meot.
__________________ < Frank_________________pa0fbk Laatst gewijzigd door fbk; 23 juli 2008 om 01:59 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
|
Ik bedoel al hij doorbrand. landrover.startpagina.nl/prikbord - Re: probleem met door branden gloei bougies |
|
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Bedenk dat een overspanning beveiliging niet aanwezig is. Als één van de serie transistors (TR1-TR5) doorpiept, komt de volledige ongestabiliseerde spanning (~24V) op uw set te staan en veel apparaten kunnen daar niet tegen. Zo'n beveiliging is nog niet in mijn EP-925 aangebracht. U kent dat wel, het plan bestaat maar de noodzaak is niet direct aanwezig. Als de voeding voor een transceiver gebruikt wordt, plaats ik altijd voor de veiligheid een kleine accu parallel aan de voedingsspanning.
|
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |