![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2008 Locatie: Dodrecht Leeftijd: 39
|
hallo ik heb voor mijn vriend nieuwe rotorbladen gekocht voor zijn helicopter en uiteraard weer eens de verkeerde hij heeft een Walkera 53-1 en ik dacht dat ik de juiste voor hem gekocht had, niet dus wie wil deze overnemen t.e.a.b. ik heb 9 setjes nieuw in verpakking en dit is er over de bladen bekend Rotorbladen passend voor onderstaande modellen. APACHE AH-64 2 EN 4 KANAALS JAMARA LAMA 2 E-SKY LAMA 2 LAMA 3 + 4 DRAGONFLY 5#4 DRAGONFLY 5#8 WALKERA NR. 5#4 REELY SIMULUS IKARUS Lengte van het blad is +/- 160 mm 1 set zijn 4 stuks (2 boven en 2 onder) heb er foto's van bij interesse even mailen maar ze zijn 16 cm dus dan weet je genoeg en de type's waar ze op passen staat netjes hierboven vermeld had 10 sets gekocht, maar 1 set is geprobeerd heb ze gekocht bij een modelbouw beurs/winkel in belgie dus voor mij niet de moeite waard om ze terug te brengen Laatst gewijzigd door goofy54; 30 juli 2008 om 17:35 Reden: lettertype |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |