![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
De Swashplate van 1 van mijn lama's valt steeds uit elkaar tijdens het vliegen. Het is dan net of de lama aan een touwtje hangt te wiebelen als dat gebeurt. Kan het kwaad om dit vast te lijmen ?
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2008 Locatie: Den Helder Leeftijd: 25
|
hoe bedoel je uitelkaar vallen? Toevallig een foto? Als je de swashplate vast lijmt dan kan je niet meer naar links / rechts of naar voren / achter rollen, enkel stijgen en dalen en om je as draaien. Wat zit er precies los? Enige wat ik me kan bedenke is dat een van de 2 pennetjes die de swashplate op een lijn houden is afgebroken o.i.d. en de swashplate los schiet tijdens het vliegen. Deze zou je misschien kunnen verlengen met een stukje ijzerdraad ofzo? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Inmiddels opgelost. Bovenste gedeelte van de swashplate viel steeds uit het onderste lager. Daardoor ging heli steeds om zijn eigen as(zelfde effect als jij met een hoelahoep draait op riemhoogte) Alles vervolgens er even afgehaald en het bovenste gedeelte even iets wijder gemaakt met een kleine punttang en weer teruggeduwt in het lager. Werkt tot op heden nog goed. Bestel wanneer ik weer geld heb toch maar een alluminium set ipv die plastice troep.
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |