| | | | ||||
![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 16
|
Ja, echt aan te raden om op lipo over te stappen. Maar kan je nergens indoor vliegen? Is er nergens een leegstaande loods ofzo? Dat zou ideaal zijn. Niet alleen het gewicht van een heli maakt het verschil of je met veel wind kan vliegen. Een FP moet eerst optoeren als hij opeens uit de lucht valt door een windvlaag en dat kost nog wat tijd, terwijl een CP heel direct reageerd. Bovendien hebben de bladen van een CP een hogere snelheid waardoor hij stabieler is(gyroscopisch effect) Ludo
__________________ Te koop: Decathlon,Futaba FX-18 2,4Ghz,MPX Cocpit MM,Robbe Bücker Jungmeister,Futaba R138DP,Honeybee FP onderdelen |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2008 Locatie: Texel Leeftijd: 16
|
ik weet zo gauw niet waar binnen te vliegen, ik zou het in huis willen doen, maar aangezien iedereen vrij snel de coaxials zat zijn. dacht ik ik neem wat meer uitdaging en neem een FP, maar ik weet niet echt een loods. daar kan ik natuurlijk naar zoeken, maar ik wil liever een beetje buiten vliegen. dus daarom vroeg ik of het misschien toch wel kan met een fp, want ik dacht het gaat vast beter dan met een coaxial. groeten en bedankt voor de info.
__________________ Vriendelijke groeten, Dennis -- KDS450s -- Mini Titan Agusta -- |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Ach, dan vlieg je voorlopig toch alleen achter de sim en met de NIMH accu...
__________________ Te koop: Decathlon,Futaba FX-18 2,4Ghz,MPX Cocpit MM,Robbe Bücker Jungmeister,Futaba R138DP,Honeybee FP onderdelen |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 31 mei 2008 Locatie: Alkmaar
|
Net weer even drie lipo's weggevlogen en ik merk dat ik de heli nu toch aardig onder controle begin te krijgen. Al meerdere malen succesvol met de zijkant naar me toe gehooverd en het zelfs aangedurfd tweemaal volledig om de as te draaien. Moest daarna wel toeren uithalen om hem weer onder controle te krijgen maar toch, progressie! Ik vind het een prima heli en echt een goede overstap van coaxiaal, heb echt nog geen enkel negatief punt kunnen ontdekken! Behalve dan de bijgeleverde batterij, dat is echt bagger!
__________________ E sky Lama V3 Xtreme -- E sky Lama V4 -- Pro boat blackjack 26 brushless -- Heng Long U.S. M41A3 Walker Bulldog Pro Tank |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
wat is er met het achterste stokje? Ludo
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
Ik vind draaien om de as nog knap lastig (misschien moet ik eens meer ruimte opzoeken dan 2x2 meter... Ludo
__________________ Te koop: Decathlon,Futaba FX-18 2,4Ghz,MPX Cocpit MM,Robbe Bücker Jungmeister,Futaba R138DP,Honeybee FP onderdelen | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 15
|
Ik heb gister ook mijn eerste helicopter gekocht natuurlijk de honeybee fp heb al geprobeerd te vliegen. Een nadeel, het achterste stokje bij de tail motor is al na de tweede vlucht afgebroken. gr, Jaimy |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
He leuk! Nog meer Honey Bee vliegers! Op wat voor ondergrond oefen je? Ludo
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| esky, hbfp, honey bee, honey bee fp |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |