![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #452 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: heerhugowaard noord-holland Leeftijd: 16
|
van wind heb ik toch nooit zon last (komt omdat ik op 4 verschilende plekken kan vliegen kan dus bijna altijd vliegen) maar nu zit ik met een lelijke canopy zou er een canopy van een trex 250 op kunnen??????? ![]()
__________________ gang is alles!!! dan kom je tenminste ergens |
| | |
| | #454 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
|
Alles kan, maar waarschijnlijk moet hij straks vliegen, De controler zal wel je probleem worden. Volgens mij gaat dat niet werken Groeten Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #455 (permalink) |
|
past een canopy van een trex 250 op een honey bee met een king onderstel ![]() ![]() ![]() hoe kan je trouwens zien dat je servos het gaan begeven groet tom
__________________ gang is alles!!! dan kom je tenminste ergens Laatst gewijzigd door tomhaaima; 23 september 2009 om 09:30 |
| | |
| | #459 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2008 Locatie: Hattemerbroek, gelderland Leeftijd: 20
| Zijn er zat, maar niemand wil een t-rex 250 canopy dr opzetten natuurlijk Zet dan een mooie van een Walkera 4#1 op, geloof ik bijna dezelfde heil, en staat geloof ik geen walkera op bij mij zo te zien
__________________ Walkera 4#1 || Belt cp v2 || Walkera 4#3b v3 |
| | |
| | #460 (permalink) |
|
zou ik in plaats van de standaart 8g servos ook 9g servos erin kunnen zetten (van die blouw doorzichtige)
__________________ gang is alles!!! dan kom je tenminste ergens |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| esky, hbfp, honey bee, honey bee fp |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |