![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
|
Ja, maar ik vlieg mijn lipo nooit leeg... Misschien was jouwe aardig leeg, onder de 11,1 volt... Maargoed, ik ben slecht in de tijd inschatten, dus misschien duurde het bij mij ook wel wat langer.
__________________ ex-modelbouwer inmiddels |
| | |
| | #129 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: heerhugowaard noord-holland Leeftijd: 17
|
werkt geweldig moest eerst ff uitzoeken hoe het moest maar nu gaat ales heel simpel de hypercell kan ik ook gewoon opladen nergens problemen gaat super en nog best wel snel een half uur voor die grote e-sky li-po die andere gaan in 20 min dat vind ik niet veel
|
| | |
| | #132 (permalink) |
|
Hey Tom, bedankt! Mooi dat je lader is binnen gekomen! Ik denk alleen dat hij met 0,7 en 1 Ampere laden en niet met mili ampere uur... (dat schrijf je overigens mAh) Jammer he, die regen... Het is wel windstil de laatste tijd! De lipo levert alleen iets minder vermogen met de kou... Ludo
| | |
| | #134 (permalink) |
|
Bedankt Of de tailmotor is aan vervanging toe of je accu is op... Ik zou je accu goed opladen, als het dan nog steeds gebeurd zou ik een nieuwe motor monteren. Bij veel mensen heeft dit geholpen! Ludo
| | |
| | #135 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 17
|
Ik heb de accu nu op de oplader. als hij vol is ga ik het nog een keer proberen. wat voor een oplader hebben jullie? ik gebruik zo een als op deze foto: ![]() Laatst gewijzigd door jaimygo; 4 januari 2009 om 13:31 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| esky, hbfp, honey bee, honey bee fp |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |