![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
|
Gisteren hoorde ik dat er een aantal binnen een dag of 10 in Nederland zijn. Komen vliegen hoorde ik (zal we meevliegen zijn). Ben benieuwd en naar de prijs Groeten Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: Limburg - België
|
Binnen 4 à 6 weken in nederlandse online stores. Ik ga afzien van bestelling in HongKong, risico niet waard. Als je pech hebt, krijg je nog een pak douane kosten en houden ze daar het toestel weeeeken achter. Prijs, zal in de 100-130€ range liggen vermoed ik. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008
|
Heb vandaag op een voetbalveld gevlogen met een coaxiaal helicopter, maar deze had gewoon niet genoeg power om tegen de wind in te komen Ga toch maar de nieuwe honey bee fp bestellen, want buiten vliegen is toch wel wat leuker als in de woonkamer Heeft iemand nog tips wat voor reserveonderdelen ik nodig heb, en zijn een aantal onderdelen van de oude fp ook te gebruiken voor de nieuwe??? |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Ja, alleen alles rond de mainas. De rest is nieuw ...... ik hoorde dat er een paar aankomen vliegen, voor het einde van de week Groeten Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Heb al een nl. website gevonden die er 115 euro ex. verzendkosten voor vraagt. Wel vanaf 25 september beschikbaar, dus duurt nog ff. Er staat ook al een lijst met reserve onderdelen met bijbehorende prijzen. Wel zo handig om alvast te weten. ESKY Honey Bee FP V2 : HobbyManiac.Com, Its just a way of living! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Heb vandaag de nieuwe Honey Bee getest, en het was een zeer korte test kan ik vermelden! Na thuis alles getest te hebben, ben ik naar buiten gegaan. Gas rustig opbouwen, opstijgen, proberen te hooveren, en daarna gelijk een crash in de struiken ![]() Ik heb al aardig wat ervaring met coax heli's en weet dat het gas gelijk naar nul moet bij een crash. Echter, ik merkte dat ik het gas niet helemaal tot nul heb gezet, en de helicopter maakte nog geen 3 seconden een licht piepend geluid omdat de wieken nog vastzaten in de bosjes ![]() Daarna kwam er rook uit de 4 in 1 en klaar. De hoofdrotor wil niet meer draaien en dat was dan mijn eerste ervaring met een fp heli ![]() Ik heb gelezen op forums over Esky 4 in 1 controllers, en heb het idee dat ze niet overweg kunnen met de extra power van de 11.1volt lipo's die bij de nieuwe fp zitten. Bij de volgende 4 in 1 probeer ik toch maar eens een 7.5a zekering om herhaling te voorkomen |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Bel je toch gewoon even met de Nederlandse distributeur. Te vinden op de site van e-sky Groeten Martin
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Nu maar eens zien hoe de garantie is.... --> zie voorgaand verhaal .... | |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Mijn Honey Bee vliegt ondertussen weer! Wel inclusief de 7.5amp fuse mod, om rookwolken te voorkomen Had binnen 1 week de nieuwe 4 in 1 en motor vanuit Hongkong binnen, inclusief excuses dat het produkt niet naar behoren functioneerde Moest de oude spulletjes wel terug sturen, maar pas nadat ik het nieuwe spul binnen had. Kosten: €2.85 voor een bubble envelop naar Hongkong. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Leusden Leeftijd: 58
|
Ben erg benieuwd naar de vliegervaring van piloten die al een jaar met HB FP versie 1 lipo vliegen Ik vlieg meestal met de King V3 maar heb zoveel schik met de HB FP 1 Altijd ontspannen vliegen en dat is geweldig leuk Ben ook met het e-book van martin begonnen Ik ga zeker de nieuwe HB FP V2 kopen al is het maar om af en toe zonder zweethanden te vliegen @ Martin. Heb je er al mee gevlogen? bram
__________________ Lamav3 2x, Honey Bee FP V1 en V2, King3,Trex 450 sport, Futaba FF7 en Phoenix sim |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
@Bram Helaas: Nee. Ik heb hem een weekje in huis gehad om mij EBook aan te passen, maar vliegen mocht ik er niet mee. Was het eerste examplaar in Nederland. Maar eerdaags ...... Groeten Martin
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Leusden Leeftijd: 58
|
Dat de heli te koop staat zegt mij nog niets over de vliegeigenschappen die ik wilde delen Ik ga er van de week één halen en dan kijk ik zelf hoe die vliegt
__________________ Lamav3 2x, Honey Bee FP V1 en V2, King3,Trex 450 sport, Futaba FF7 en Phoenix sim |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |