![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #62 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl | We gaan OT, maar okay: lama en graupners zijn coaxiaal. Die vlieg ik tussen de stoelpoten door. Die 250 heb ik gekocht omdat ik de air had het zonder "FP leercurve" te kunnen stellen .Daar ben ik (uiteraard) van terug gekomen en nu heb ik toch eerst maar een Fp gekocht. Zo zit dat ... Arthur.
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
| Citaat:
Groete Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 Laatst gewijzigd door Martin49; 17 oktober 2009 om 22:18 | |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Morgen sleutelen, dan kunnen we weer verder. Ik vlieg voornamelijk op het werk in een bunker die vroeger een windtunnel was ( in de pauze en na werktijd eventjes voordat ik naar huis ga) met nog twee collega's. Ik heb inmiddels een van die collega's overgehaald om ook een FP te nemen. Da's mooi, eerst stond ik in m'n eentje te &^%$! terwijl er twee lama's om mij heen vliegen, dat motiveert niet echt. Nu dus nog maar 1 lama en een FP'tje er bij
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. | |
| | |
| | #68 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Veel van de tips die voor de FP1 van toepassing zijn gelden nog gewoon. Deze wiki is goed: Esky Honey Bee FP - EFlightWiki rcgroups tread: Honey Bee II FP Owners V3.... - RC Groups En Martin's boek kan ik je ook aanbevelen. Vooral het volgen van de oefeningen kan je heel wat crashkosten besparen. Groeten, Arthur.
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. Laatst gewijzigd door areon; 19 oktober 2009 om 09:50 | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb nu ook een fptje gekocht, ik moet zeggen dat hij echt veel kan hebben. Heb hem al een paar keer goed tegen de muur gehad |
|
| | #73 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: Limburg - België
| Citaat:
Vorige week maandag bij ***.nl besteld, nog niets in bezit. En, best een hele lading van die dingen bestellen Die 'lusjes' hebben nog het voordeel dat bij een crash de crash-energie weg kan. Als je een vaste verbinding hebt gaan de balletjes vd rotor head set veel sneller afbreken. IMO | |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009
|
YEA! Heb de mijne binnen gekregen vandaag |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |