![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #766 (permalink) |
| Guest
|
Ha top om te horen maat , dat maakt het extra leuk , het moment dat je denkt HEY ik KAN het Maar hou er rekening mee , dat het de volgende dag compleet anders kan gaan 2 dagen ging hooveren bijna vanzelf bij mij , dag 3 sprong er een push rod van de main shaft af en kedekke deng BOOM gelukkig alleen blad schade ... Het is hier bijna windstil ik denk dat ik mijn heli koffer ga in pakken..... |
|
| | #767 (permalink) |
| Lid sinds: 27 juni 2011 Locatie: Twente Leeftijd: 34
|
Hallo, Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Remko, 33 en ik ben zo goed als nieuw op dit forum. Ik ben sinds vandaag in het bezit van een FP2. Heb op internet het een en ander met elkaar vergeleken, en deze komt er goed uit, ook qua onderdelen. Ik heb vanavond even geprobeerd te vliegen, maar er valt nog wel wat te leren.... Bij opstarten zwabbert hij iets, en wil naar rechts drijven. Heb de "oefenrotoren" geprobeerd, maar blijkbaar trekt de hoofdmotor dan te veel stroom, zodat de zekereing 7,5A er door gaat . Met de originele rotoren blijft ie goed. Crash status van vandaag: -2 8-vormige onderdelen op hoofdrotor -2 zekeringen 7,5 A -1 stuks tailsteun Ga me maar eens in het afstellen verdiepen..... |
| | |
| | #768 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2011 Locatie: Zichem, België Leeftijd: 39
|
Welkom bij de club Als je merkt dat je gaat crashen zorg er dan voor dat je zo snel mogelijk je throttle dicht hebt zodat je geen stroom stuurt naar je motor... dat kan je een paar zekeringen enz besparen....
__________________ FP Models: Syma s107 / Nine Eagles Solo Pro / Esky-Xtreme Spektumized HB FP2 (End of LIfe) CP Models: Blade mCPX / HK 250 GT build in progress & Transmitter: Spektrum DX7SE |
| | |
| | #770 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2009 Locatie: Almelo
|
Hoi Kawagroen(tje) Dat komt vast wel goed met jou, gewoon blijven oefenen. Denk dat je nu wel vakantie hebt en dus genoeg tijd om het onder de knie te krijgen. Gr. Oog
__________________ Traxxas Mini E-Revo VXL- Kyosho Minium Edge 540 -HK Mini Swift -MPX Easystar 2600Kv Bl Outrunner - Esky Honeybee V2 2,4 Ghz |
| | |
| | #771 (permalink) |
|
Hey lui, nog even over die zekeringen. Ik heb er een 370 motor, 10T in zitten. Wanneer ik met de "oefenwieken" vlieg, wil de zekering er wel eens door gaan. zekering is 7,5 A. Wat mag een 370 motor ( 11.1 LiPo ) eigenlijk trekken aan stroom?? Update schade: -1 swashplate -1 rotorwiek naar de galemiezen... - weer een zekering... |
| | |
| | #773 (permalink) | |
| Guest
|
Hoe strak zit je pinion op je main gear? Citaat:
| |
|
| | #774 (permalink) |
|
Er zit normale speling tussen. Nietextreem los of strak. Heb vandaag wat op open veld geoefend en gaat redelijk. Wijkt alleen nog wat naar rechts af.
__________________ Hoge bomen vangen veel wind. Helicopters ook..... |
| | |
| | #775 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2010 Locatie: BE Leeftijd: 27
|
Ik kan me vergissen maar is er geen ander landingsgestel beschikbaar voor de HB ? Niet dat van Esky zelf? Ik meen me zoiets te herinneren? Vandaag sinds lang nog eens een crash gehad en is stukje afgebroken. Anders vervang ik dat meteen door de 'upgrade'
__________________ Compass Atom 550 BeastX | Gaui X2 BeastX | Compass Warp 360 PRE-ORDERED | Trex 500 | Blade mCPX | Spektrum DX8 |
| | |
| | #776 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ FP Models: Syma s107 / Nine Eagles Solo Pro / Esky-Xtreme Spektumized HB FP2 (End of LIfe) CP Models: Blade mCPX / HK 250 GT build in progress & Transmitter: Spektrum DX7SE | |
| | |
| | #777 (permalink) |
|
WHAAAA Adrenaline rush !!!!! zojuist geprobeerd side-fly-by's en er zaten nog genoeg schoonheids foutjes in maar zonder crashes
__________________ FP Models: Syma s107 / Nine Eagles Solo Pro / Esky-Xtreme Spektumized HB FP2 (End of LIfe) CP Models: Blade mCPX / HK 250 GT build in progress & Transmitter: Spektrum DX7SE |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |