![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 oktober 2008 Locatie: Zoetermeer
|
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
|
ik heb net even de onderdelen bekeken en vindt het jammer dat ze de rotor hub set niet vernieuwd hebben. bij de GWS dragonfly kan deze namelijk nooit stuk gaan. Verder valt me op dat behalve de tail fin en de nieuwe look er verder weinig tot niks veranderd is. Met andere woorden dezelfde belabberde kwaliteit maar dan in een nieuw jasje. |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
......ander landingsgestel en even wachten op de handleiding voordat we (ver)oordelen Groeten Martin
__________________ Auteur van o.a. Leren vliegen met de Honey Bee FP, Afstellen en Onderhouden van de collective pitch helikopter (uitgewerkte voorbeelden van o.a. de Belt CP V2, de Belt CPX en de CopterX 450SE) en de ff7 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vandaag de nieuwe Honey Bee FP in handen gehad. Mag nog geen foto’s plaatsen (komt later wel). Hierbij de verschillen met de huidige:
Groeten Martin
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Week of 6 hoorde ik, en de prijs: geen idee Op mijn site heb ik een foto gezet onder laatste nieuws Groeten Martin
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
|
Trouwens, wat bedoelen ze hiermee? Citaat:
__________________ ex-modelbouwer inmiddels | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: Limburg - België
| Leer vliegen met de Honey Bee FP en coaxiale radiografisch bestuurbare helikopters Alvast een mooi design! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2009 Locatie: Limburg - België
| HIER kan je hem al bestellen!!! Had het bijna gedaan, tot ik eens rondsnuffelde op internet. Komt uit Hong Kong, en als je pech hebt krijg je achteraf nog een mooi rekening van de douane! Dan maar even wachten |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2008
|
Uit Hongkong kost hij inc. verzendkosten net geen 100 euro. Niet duur, tenzij je er douane rechten moet gaan betalen, dan ben je waarschijnlijk net zoveel kwijt als dat je hem in NL besteld. Hier zal hij denk ik een paar tientjes meer als het oude model gaan kosten. Weet iemand of dit een fatsoenlijke heli is voor buiten ivm wind? En is dit nou makkelijker of moeilijker te besturen dan bv. een Esky belt cp? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |