![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #302 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Ik kan die niet helemaal plaatsen als we het hebben over de plaats van het zwaartepunt bij een helicopter, mag je even toelichten.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #303 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2011 Leeftijd: 31
|
Ja ik had het zelf ook al bedacht (zie mijn bovenstaande post). Ik snapte de opmerking van Marco ook niet helemaal... De eerste zijn trouwens al opgeladen, dus ik kan al eens testen. Ik ben benieuwd of de tail rotor nu ook minder snel gaat uitbreken bij vol gas. |
| | |
| | #304 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2005 Locatie: Hilversum area Leeftijd: 45
|
Beetje een grapje op een simpele vraag. Wet van Newton = kracht x arm. Als je dus iets langers plaats tov het origineel, dan verplaats je dus het zwaartepunt.
__________________ Skywalker/ Mini Skywalker/ FF9/ FF7/ Robbe arrow Trainer/ Mini-z (monster/overland/boat/F1)/ Picooz/ Reefskimmer/ HM4-3b / HM5G6 |
| | |
| | #305 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Vandaar dat ik de link met Newton niet snapte.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |