![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
Ik kon nog geen topic vinden over deze nieuwe micro FP heli : ![]() Blade mSR RTF Product Specifications Type: Ultra Micro Single Rotor Helicopter Main Rotor Diameter: 7.0 in (180mm) Length: 7.5 in (190mm) Motor Size: Coreless/Micro coreless Kit/ARF/RTF: RTF Experience Level: Intermediate Recommended Environment: Indoor/Outdoor Is Assembly Required: No Mijne is onderweg, hoop hem eerste week September in huis te hebben ! In Europa komt ie pas medio December... Ben zelf een absolute beginner met heli's, dus ookal heb ik er straks eentje, kan jullie niet veel vertellen over kwaliteit, handling etc .. Maar ik neem aan dat ik niet de enige zal zijn met deze heli
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: landgraaf Leeftijd: 48
|
Ik heb ook al genoeg filmpjes gezien waar die geweldig en snel vliegt. Lijkt me de ideale heli voor indoor te vliegen. Vlieg maar eerst met die mcx voor te leren. Die msr is een stuk feller.
__________________ trex 700le+trex 600 n pro+compass atom 500/lid mvc swentibold |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
Thx voor het verplaatsen naar de juiste plaats voor deze topic ! Zijn er meer mensen die deze heli in bestelling hebben staan of overwegen er eentje te kopen ? Klopt idd dat ie een stuk feller moet zijn dan de MCX, dat is ook precies mijn bedoeling. Wel heb ik begrepen dat je uitslag en dus de 'felheid' op twee manieren kunt instellen, uitslag kan op twee manieren fysiek in heli zelf en op zender zit een knopje om uitslag te beperken als het goed is. Voor de mensen die hem zoeken, bij www.rchover.com is ie ondertussen op voorraad !
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 Laatst gewijzigd door snoebel; 1 september 2009 om 14:18 |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
MSR is binnen.... mennnn wat is dit ding snel.. Geen vergelijk met de MCX ! Hoop dat ik hem een beetje heel kan houden, maar moet nog heel veel oefenen ! Maar echt geweldige fun om mee te spelen Toch wel erg moeilijk : http://www.modelbouwforum.nl/forums/...rtr-180mm.html Tis ons echt iets te moeilijk !
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 Laatst gewijzigd door snoebel; 12 september 2009 om 21:10 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Die is er al hoor. Is meteen samen met de rtr op de markt gekomen.
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
| Citaat:
hoe zit dat nu met die zenders? | |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Zender van de MSR is dezelfde als die van de MCX als dat je vraag is. Kunt dus zonder problemen de MSR binden aan de zender van de MCX. Maar tis een 1 op 1 relatie, zender kent geen 2 id's, dus je moet iedere keer opnieuw binden, dat wel.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Zover ik kan vinden niet, pas eind deze maand of begin volgende maand.....
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Online vliegplezier bij RCKIX.BE!, die heeft al ruim een maand gewoon voorraad ! Heb mijne (die ik alweer verkocht heb) bij rchover, Specializing in radio contol hobbies, rc helicopters, rc cars, rc planes, rc boats, rc car racing, rc car track, rc dirt track, rc carpet track. gekocht, die hebben ze al ruim 2 maanden op voorraad.
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hij staat daar anders op uitverkocht........ en ze hebben de bnf versie niet
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
O, dat zou kunnen, had ik niet naar gekeken. Maar neem aan dat ie ze wel snel weer zal hebben.. Ik zou zeggen mail Marc even (de manager van rckix) die kan je dat zo vertellen.
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ik heb al een stock alert ingesteld
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |