![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
|
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Haarlem Leeftijd: 34
|
Jaaaa, we willen foto's en bedragen inderdaad! Zal eens een fotootje van mijn vloot online gooien, for what it's worth. Ben erg benieuwd naar de gyro heli's, alle feedback is welkom.
__________________ Instap vlieger: Standaard Esky Lama V3 - Een hele vloot 3CH micro heli-tjes |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: Omgeving Beverwijk Leeftijd: 49
| Citaat:
Op de foto is de kleine rode heli in het midden eentje met een gyro, voor zover ik me kan herinneren stond dit wel op de doos. De 2 kleine zwarte heli's rechts in de hoek hebben geen gyro maar vliegen heel leuk. Ze worden nu bij Halfords verkocht voor 15 euro. | |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Hier een paar van mijn heli-tjes. [img=http://img178.imagevenue.com/loc338/th_80437_100_2703_122_338lo.JPG] Ben het met Heli Freak eens dat die "Halfords" dingetjes erg leuk vliegen, en dat zonder gyro. Volgens mij heeft geen van mijn micro heli's een gyro. (?) [img=http://img178.imagevenue.com/loc338/th_80437_100_2703_122_338lo.JPG]
__________________ Instap vlieger: Standaard Esky Lama V3 - Een hele vloot 3CH micro heli-tjes Laatst gewijzigd door Hugo E; 23 november 2009 om 14:44 |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
Vliegt niet alleen veel beter dan een Picooz maar is ook nog eens goedkoper.
__________________ Instap vlieger: Standaard Esky Lama V3 - Een hele vloot 3CH micro heli-tjes | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2009
|
Halfords heli is 3 kanaals. Vlak bij de grond vind ik hem wel wat instabiel. Maar wat hoger vliegt hij heel stabiel de kamer rond. En is tot nu toe niet kapot te krijgen. Ik heb 6 accu's (ready to use) in de zender zitten en dat werkt prima.
|
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 juli 2009 Locatie: Vleuten Leeftijd: 51
| Citaat:
Wat een gyro doet weet ik wel maar ik kan het niet zien aan de buitenkant... ik ben net op MP een beetje genept met de aankoop van een heli MET gyro die er dus niet inzat... Staat dacht ik idd op de doos maar dat was dus niet zo bij mij, toen vreesde ik al het ergste, bij het vliegen wist ik het zeker Die foto: vraag me niet waarom maar in de link haal je de letters weg uit de laatste cijfer combi en dan heb je een grotere foto. ...................heli-freak-albums-mijn-verzameling-picture17987t-dsc-0665.jpg wordt dan ... heli-freak-albums-mijn-verzameling-picture17987-0665.jpg | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |