![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 41
|
Ik heb me er vanavond 2 besteld. deze RC711.com: 6020-1 SH Copter MAX-Z Swift X-Power 3ch RC (Infra-red) Helicopter (Red Color) en deze RC711.com: NEW! Copter Hawk X RAY 3ch Metal Infrared RC Helicopter w/ Gyro (Yellow Color) Mijn zoontje leek de rode wel leuk, en ik zelf vond de gele wel leuk. en gelijk wat carbon delen besteld voor mijn Belt CP. Groeten Marcel.
__________________ -- RMV Phoenix -- |
| | |
| | #107 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Genk (Belgie) Leeftijd: 35
| Citaat:
Greets from Dimi | |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2004 Locatie: Gistel België Leeftijd: 40
|
hoeveel minuten halen jullie uit de v-max/6020-1/swift ? Ik vlieg nauwelijks 4 minuten + er is geen reserve voor punchout ... voor het moment veel happier met die mini-chinook dan met de swift ...
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR |
| | |
| | #109 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Hoorn - NH Leeftijd: 32
| Citaat:
Jammer dat er nog geen CP van E-Flite is in dat formaat. Heb op de club eens gevlogen met een MSR en dat vliegt net zo stabiel als een coax, alleen wat meer uitdaging. Het is niet zo dat als je de sticks los laat dat hij meteen stil hangt. Maar echt moeilijker is het ook niet..
__________________ Gr. Björn | |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 17
|
Ik heb een zwarte met gyro besteld op ebay voor 20,32 , is dat duur? (hier) Hoe lang duurt het ongeveer om iets uit hongkong te laten bezorgen? (hoop niet zo lang). Hier kan je goedkoop onderdelen kopen.
__________________ HBFP - V-Max helitje - HK-450 V2 - Tigermothje 70cm - micro super jet en depron extra 300 in aanbouw Laatst gewijzigd door jaimygo; 28 januari 2010 om 17:26 Reden: was ff wat vergeten ;) |
| | |
| | #111 (permalink) |
|
hallo, Ik mijn helicoptertje laatst ontvangen. ik had ook meteen een zwaardere accu besteld (deze) Die accu heb ik der dus in gezet maar nu lijkt het net of hij niet meer oplaad. Weet misschien iemand hoe dat komt? Gr, Jaimy
__________________ HBFP - V-Max helitje - HK-450 V2 - Tigermothje 70cm - micro super jet en depron extra 300 in aanbouw |
| | |
| | #112 (permalink) |
|
he he, ik heb ze eindelijk binnen, TNT kwam met een pakketje aan de deur, mijn zoontje deed al opgewonden de deur los. en ja daar waren ze, de gele is een blauwe geworden, ik had er drie besteld, mijn maatje wou de gele, vandaar. ze hebben allebei een gyro, daar word het wel erg makkelijk van, zo kan mijn zoontje ook leuk vliegen. 1 zit op het a kanaal en de andere op het b kanaal, kunnen we samen door de kamer vliegen. ![]()
__________________ -- RMV Phoenix -- |
| | |
| | #113 (permalink) | |
| Citaat:
als je hem helemaal leeg vliegt dan gaat je accu stuk, en wil ie niet meer laden.
__________________ -- RMV Phoenix -- | |
| | |
| | #114 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ HBFP - V-Max helitje - HK-450 V2 - Tigermothje 70cm - micro super jet en depron extra 300 in aanbouw Laatst gewijzigd door jaimygo; 21 februari 2010 om 15:42 | |
| | |
| | #115 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2008 Locatie: Jabbeke W-Vl België Leeftijd: 47
| Hallo, Op de modelbouwbeurs in Goes heb ik een X-Power mini helicopter met gyro gekocht voor mijn zoon. Na een paar craches zijn de pennetjes van de bevestiging waar de bovenste rotor op geplaatst zit afgebroken(zie onderste foto). Is er iemand die mij zo'n bovenstuk kan helpen vinden. Of is er een winkel of shop in Nederland of België waar je deze kan bestellen en betalen met een overschrijving, ik heb nl. geen paypal, visa of mastercard.
__________________ Mvg. Speedy Bob. ![]() Hoe meer water, hoe meer vreugd !!!
|
| | |
| | #117 (permalink) |
|
Hoi Speedy Bob, volgens mij kan je alleen een complete hoofdas bestellen en geen losse delen ervan Blader maar even door alle pagina's, dan kom je een linkje tegen wat ik een keer geplaatst heb. Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #118 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2009 Locatie: Olen België
|
Hi speedy bob, Ik heb er hier zo nog ééntje liggen mét extra rotorkop, is wel zonder gyro maar dat maakt niet uit voor de kop. Je mag 'm gratis hebben Ik zit zaterdag op een modelbouwbeurs in Antwerpen, daar kun je 'm eventueel afhalen Grtz Rudi |
| | |
| | #119 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2008 Locatie: Jabbeke W-Vl België Leeftijd: 47
|
Hallo Rudi, Super, maar er is 1 probleem, de afstand, ik woon tegen de Kust, en dat is wel meer dan 1 uur rijden naar Antwerpen. Zou er een mogelijkheid bestaan om deze op te sturen naar mij, ik betaal uiteraard alle verzendingskosten vooraf. Je zou er mijn zoon en mij een groot plezier mee doen.
__________________ Mvg. Speedy Bob. ![]() Hoe meer water, hoe meer vreugd !!!
|
| | |
| | #120 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2009 Leeftijd: 19
|
Kheb ff een vraagje , het is erg handig dat er bij deze helitjes een USB ladertje zit , maar ik vroeg me af of die goed werkt en of die stopt met laden als je batterij volgeladen is ? Of gaat er na een half uur gewoon een lampje branden ? edit : en wat is het verschil tussen een 6020 1 en een 6025 1 ? Ik weet dat de 6023 1 kleiner is maar het verschil tss die 20 en 25 vind ik nergens XD Laatst gewijzigd door dirtbike72; 2 maart 2010 om 23:15 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |