![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Die ultramat dingen moet je ook niet kopen grapjas. Gewoon even hier rond shoppen: http://hobbyking.com Voor 50 euro geheid een hele fijne laad set. Dat ze je besodemieteren hoeft je daar ook niet bang voor te zijn, hobbyking/hobbycity staat hier op ons forum bekend als zeer goed.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Ik zei ook niet dat ie um moest kopen, maar dat het erg goed werkte.. tuurlijk, voor een lama is zoon lader ook overkill, maar ik rij ook nog auto.. en binnenkort vlieg ik groter.. en dan verdient het zichzelf terug.. No offense maar als 15 jarige besteed ik liever mn geld aan laders die ik hier kan krijgen, waar ze hier uitleggen hoe die werkt, en als ik problemen heb ik m niet hoef terug te sturen.. Ladertje bij HK: 40/50 dollar, jammer, zit geen voeding bij, hup, nog eens 40/50 dollar erbij.. zit je al rond de 80/90.. oja, was ik toch bijna de verzendkosten vergeten! tegen de tijd dat ik het dan thuis heb, ben ik een aantal dagen verder, en wel 5 euro goedkoper uit.. Challaz!
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Eens kijken. Mooi standaard turnigy 6cell 5A ladertje met ingebouwde balancer. 34 dollar. http://hobbyking.com/hobbycity/store...idProduct=7028 12v 5A "brick" voeding, schrik niet, 9 dollar. http://hobbyking.com/hobbycity/store...idProduct=6256 Samen wordt dat met Airmail verzonden in 10 dagen voor 20 dollar. Reken maar uit, alles bij elkaar 63 dollar, koers is 1.4 dollar per 1 euro dus 45 euro. Ik zat er zelfs dus nog overheen met mijn 50 euro. Voortaan eerst kijken voor je begint met roepen, Anko. Maargoed, het is jouw zakgeld, wat je ermee doet moet je zelf weten. En gewoon een boekje lezen inplaats van iemand het laten voorkauwen vind ik die 50 euro wel waard hoor.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 5 januari 2010 om 23:23 |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
| Citaat:
Gelukkig ben ik niet de enige die liever wat ''meer'' betaald voor service.
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2010
|
hier een link naar de site voor onderdelen voor deze heli Copter 8827 Parts : Buy Align, ESky, Walkera, Skyartec RC Toys at RC-Fever.com |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
3 channel coaxjes, dus zonder swashplate zoals de Lama, moeten het helemaal hebben van het staartmotortje wat de staart iets optilt of naar beneden drukt om vooruit of achteruit te gaan. Je zou kunnen proberen om het zwaartepunt iets naar voren te verschuiven. Kan de accu misschien iets naar voren? Maar het zal altijd langzamer gaan dan een 4 channel, dus met swashplate.
|
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 mei 2010 Leeftijd: 32
| Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Een coax is erg stabiel, en zal je pogingen hem vooruit of achteruit te bewegen min of meer tegenwerken. Gewicht toevoegen is laatste redmiddel, je wil je heli immers zo licht mogelijk houden ivm met je vliegtijd en nog een beetje vlot reageren op je throttle.
|
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Niet echt, ja misschien een grotere staartrotor, zodat je staartmotor meer effect heeft. Je hebt geen servo's waarvan je de uitslag zou kunnen instellen. Dan zou je toch moeten gaan denken aan een 4 channel heli, die willen wel wat vlotter vooruit.
|
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2010 Leeftijd: 49
|
Hallo heren, ook via megagadgets de heli gekocht. Heb wat zitten proberen in de tuin waar ik zeer weinig plaats heb en omdat ik onderdelen zocht kwam ik toevallig op de site terecht. Heb ooit nog eens een Nikko gekocht maar die ging zeer snel terug naar winkel. Mijn zoontje heeft zo'n micro heli en het moet gezegd de x8 vliegt zeer makkelijk ook voor beginners als ik. Ik droom nog steeds van het echte werk ( modelbouw) en hoop via de x8 te ontdekken of het iets voor mij is of niet. Tot nu toe is het belofte vol doch de stabilisatiestang is afgebroken dus kosten. Dankzij jullie forum heb ik nu al enkele adressen om stukken te bestellen. Had ook al gedacht aan een sterkere batterij maar ik dacht dat dit het evenwicht van de heli zou ontregelen maar ook hier geven jullie een antwoord op In elk geval bedankt |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2010 Leeftijd: 52
|
hello,ben nieuw op het forum heb mij een x8 pro aangeschaft maar nu komt het : mijn afstandsbediening was stuk dus een mail naar de verkoper en die stuurd mij een nieuwe op maar de heli reageert niet op de nieuwe bediening kan iemand mij helpen grtz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |