![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
2a3 km over water,heb je wel zichtcontact met de boot . Het lijkt me nogal moeilijker an je denkt ,een richtantenne en een goede zender voor rc en video. En hoe groot is de boot ,als hij erg schommeld moet er ook een stabilisatie systeem op Anders zie je niks . Groeten Wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2009 Leeftijd: 17
|
Voor allen die willen weten waar ze aan beginnen , RCexplorer Deze site zit vol van informatie , die piloot geeft zelf fpv stages in frankrijk ,... Er zijn ook guides en informatie te vinden over hoe je het bereik van een fpv-set berekent , over antennes , over verschillen in frequenties en camera's..
__________________ Futaba T14MZ , SebArt Angel S50E , Funjet ( met gestoorde set-up |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: Steyl, Limburg Leeftijd: 16
|
Hee, ik heb een futaba t7c zender met de ontvanger die erbij hoort. maar nu wil ik dus een fpv setje aanschaffen, maar weet niet waar ik moet beginnen. kan iemand mij iets samenstellen, een fpv setje? liefst geen bril, maar gewoon een klein schermpje.
__________________ Futaba T7C 2.4 - Calmato Sport 60 1.6m - RedBull Edge 540 1.5m - Extra 300 1.6m - Piper cub 1.8m - F35 Jet - 2x Cessna 182 - HK 450 GT Bell 206 - HK Short Course Truck - |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 april 2010
| Citaat:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : 5.8g 200mw FPV Wireless AV Tx & Rx Set OSD (zet voltages accus aan boord in beeld) HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing E-OSD CAM (goed om mee te beginnen, stap beter is meteen 40 euro) HobbyKing Online R/C Hobby Store : 1/3-inch SONY CCD Video Camera (PAL) FPV lipo (zodat je geen filter tegen storingen nodig hebt, kan je altijd later nog maken) HobbyKing Online R/C Hobby Store : Rhino 460mAh 3S 11.1v 20C Lipoly Pack Goed, goedkoop scherm met redelijke afmeting: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...=STRK:MEWNX:IT Je zult wel e.e.a. aan elkaar moeten solderen. | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 40
|
Welke UBEC's zijn aan of af te raden voor beginners (zodat wij minder kostbare fouten maken om achteraf van te leren)? Ik heb deze: TURNIGY 3A UBEC w/ Noise Reduction HobbyKing Micro UBEC 3A / 5v Ze werken (tot nu toe), maar ik weet niet hoeveel noise ze produceren nog hoe betrouwbaar ze zijn. Bij de "HobbyKing Micro UBEC 3A / 5v" komen de draadjes makkelijk los - dus dat is 1 nadeel. |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2012 Leeftijd: 33
| Citaat:
Ik lees veel op deze forum, vooral veel over fpv, omdat ik daar graag binnenkort mee wil beginnen. Ik heb 1 keer iets gelezen over een gyro die je rolroeren bij stuurt voor het stabiel vliegen op hoogte. Kan iemand mij vertellen wat de benaming van die gyro is? en of je die op je osd of je ontvanger aan moet sluiten? MVG Johnny, | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |