![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1666 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2006 Locatie: Antwerpen /Berchem Leeftijd: 55
|
Heb mij juist een gopro 2 besteld.Ga deze gebruiken op mijn Fatshark bril. Heeft er iemand een idee hoe lang de batterij meegaat met of zonder tegelijkertijd filmen ? Heeft er iemand een goede setup om deze te laten pannen op een easystar II ?
__________________ X650V 4 Carbon |
| | |
| | #1667 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 63
|
Is deze al langs geweest? No Risk No Fun- crazy horst - YouTube Erg gaaf met een bijzonder laaste gedeelte. Ton |
| | |
| | #1669 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2009 Locatie: België Leeftijd: 18
|
Hier een FPV filmpje van een meeting van 1/5 auto's. Als de EPP FPV wat minder windgevoelig zou zijn was het nog wat mooier geweest... (Begin overslaan!) BigScale meeting 29/10/'11 - Gent - YouTube
__________________ XRay XB8-E HPI Baja 5B 29CC 2-speed Gaui 500x HK500CMT L-39 50mm EDF 4s pylon racer EPP FPV - EzOSD |
| | |
| | #1670 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #1671 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 april 2010 Locatie: Zuid Holland Leeftijd: 45
|
Pak dit draadje maar weer eens op. Lekker wezen vliegen. Nu kan het nog, straks vliegt daar 380.000 volt doorheen. Laatst gewijzigd door Jacquesleon; 1 april 2012 om 21:41 |
| | |
| | #1673 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2011 Locatie: Maastricht / Achterhoek ;) Leeftijd: 24
|
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider |
| | |
| | #1675 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2011 Locatie: Maastricht / Achterhoek ;) Leeftijd: 24
|
Ik gebruik momenteel deze set: Fat Shark 5.8GHz Dominator Complete Long Range System - £369.60 : FirstPersonView.co.uk, UK First Person View (FPV)
__________________ "Het maken van geen keuze is ook een keuze!" Hij is klaar de nieuwe Hexa Spider |
| | |
| | #1677 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Citaat:
Wat je wel kunt doen, is een fatshark aviator of base edition pakken ("vorig" model), en ergens een goedkope bril op sterkte pakken, en dan custom diopters maken, zie mijn "how to" hier: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...hark-base.html Dit werkt PERFECT! Heb dit ook zo gemaakt voor Sven zijn bril (ook hier van't forum)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog | |
| | |
| | #1679 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Graag gedaan
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #1680 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 63
|
Ik ga nog maar eens inlezen op dit forum. Ik zou hem willen gebruiken voor mijn quad en niet voor een vliegtuig. Dan kunnen we makkelijker zoeken in de rietkragen rond het veld als er een toestel kwijt is. Dus op zoek naar een simpele, goed betaalbare set zonder veel toeters en bellen. Ton |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |