![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 1 januari 2003 Locatie: nijmegen
|
Goh wat zit je daar hoog bertus. Ongelooflijk. Was dat s'ochtends vroeg? Dat de wolken wat lager hingen of hoe kwam je erachter dat je dat ging lukken? Lijkt mij prachtig om boven de wolken te vliegen. Vorige keer ging ik ervoor, alleen toen ik bijna boven was was ik verdomme de weg kwijt in een wolk, na een paar seconden was mijn cam beslagen, en was ik op zijn kop aan het vliegen. Dat was op een behoorlijke hoogte.. liever doe ik dat voortaan wat lager ![]() Zo denk ik de meeste kans s'ochtends vroeg te maken, dat de wolken dan nog wat lager zitten, alleen moet het wel op sommige stukken "open" zijn, zodat ik door dat gaatje heen kan vliegen.. Laatst gewijzigd door ramsus42; 21 oktober 2010 om 11:29 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Ik vlieg altijd nog al hoog zeg maar. De laatste min. van het klimmen probeer ik niet meer met mijn ogen te knipperen. Hoger kan ik met mijn kistje niet. Vandaar dat ik graag fpv wil gaan vliegen. Ik vind de wolken erg mooi. Verder was het gewoon overdag bij de meeste filmpjes. Het hang ook erg van het weer af. Vandaag hangen de wolken hier ook lager. Ik vlieg zelf expres juist onder de wolk de wolk in. Dan gooi ik de kist op zijn kant om er weer uit te draaien. Anders kan het namelijk gebeuren dat je veel hoger als een wolk er van opzij boven komt te zitten. Voor je er dan weer onderuit komt zit je soms honderd meter verder op. Ik moet de kist omdat ik geen fpv heb wel kunnen blijven zien. Ik ben wel blij met wat jij zeg dat de cam beslaat. Ik vloeg me dat namelijk af. Ik dacht dat je op een regenachtige dag zo door de wolken naar de zon kon vliegen met fpv. Het zou denk ik voor mijn gemoedstoestand erg goed zijn om op een sombere dag de zon te kunnen zien schijnen. Dat gaat hem dus niet worden als ik jou goed begrijp. Laatst gewijzigd door Bertus; 21 oktober 2010 om 11:57 |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Ah jawel, De ene keer is dat minder als de andere keer, Zo is er soms niks aan de hand. Ik weet niet waar het hem dat in zit. De kou? Als hij eenmaal beslaat, is dat binnen een paar seconden ook weer weg. Door het beslaan heen kun je je ook nog orieënteren. Komt bij dat ik vorige keer in de sneeuw heb gevlogen. Door de wind die tegen de lens aanknald komt er volgens mij een soort luchtlaagje over de lens. De sneeuw glijd er dan gewoon omheen. Kijk hier wel mee uit, het zou lullig zijn als er een grote vlok in je beeld zit. Het geen waar ik mee zit is de hoogte. Soms denk, ah die wolk hangt laag, dan vlieg je er heen maar toch blijkt die wolk nog denderend hoog te zitten. |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Er is inderdaad erg lastig om te kijken hoe hoog de wolken zitten. Ik kijk vaak of je verschillende wolken lagen ziet, dan hangen de wolken vaak lager. Met regenachtig weer hangen ze vaak helemaal erg laag. Maar goed we gaan wel erg off topic. Dit vind ik een prachtig filmpje. Het wordt na de 3 min. steeds mooier vind ik. Dit wil ik dus graag of het haalbaar is weet ik niet maar er van dromen vind ik al leuk. Op het laatste na dan, dat dan weer wel. Laatst gewijzigd door Bertus; 21 oktober 2010 om 17:32 |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2008 Locatie: Lemmer Leeftijd: 47
| Citaat:
Groet, Theo | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Twenterand Leeftijd: 50
| Citaat:
Dan zou je dus zoiets moeten hebben. Wie weet welke osd/telemetrie hier gebruikt wordt? Met vriendelijke groet, Johan. | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2010
| |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Jemig wat een filmpje Bertus! Volgens mij wist die knakker niet waar hij mee bezig was? lijkt alsof zijn kist constant in de fail-save schiet. Te gek, op 6,54 zie je gewoon een...juist.. Robert.....Nouja we hebben het er al over gehad Laatst gewijzigd door ramsus42; 21 oktober 2010 om 23:34 |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Ik vind hem echt geweldig. Maar om dat nu in Nederland te doen lijkt mij wat ver gaan. Maar de beelden vind ik echt mooi. Maar door zulke filmpjes trekt mij het fpv wel nog meer aan. Laatst gewijzigd door Bertus; 21 oktober 2010 om 23:56 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |