![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Ziezo, zelf ook maar een draadje gestart. Wat ik hier ga posten. Allereerst natuurlijk de gear die ik besteld heb: BEV 5.8Ghz TX+RX BEV 5.8Ghz Patch antenna Complete OSD Fatshark bril Nu is het wachten op de post, kan haast niet wachten Verder de bouw van mijn eerste FPV vlieger (welke al klaar ligt overigens), een EZ*. (Zoals velen hier geloof ik gedaan hebben als eerste kist De bouw ervan (ombouw) ga ik hier posten en gebruik maken van de nodige tips Verder ligt er nog een FPV kistje te wachten, namelijk de Nemo van Esky. Eerst maar eens de gear in huis hebben
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
Word lachen zo op da club ( of lekker alleen op een veldje ) Ben beniewd !
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
ivm de club, heb ik gekozen voor een 5.8Ghz setje. Sowieso ga ik met een FC18 zender vliegen op de 35Mhz. Dus mettertijd komt er nog wel een 2.4Ghz om eea. te vergelijken
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #6 (permalink) |
hehe, dank jullie Ik vlieg overigens al met 2.4Ghz RC (ASSAN), maar ik wil een complete uitrusting speciaal voor FPV vliegen hebben. Als ik dan ooit een 2.4Ghz TX en RX erbij koop, heb ik het probleem niet weer een andere zender te moeten gebruiken.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
ahhh weer een FPV-er erbij :P ben benieuwd naar je vorderingen!!!
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #10 (permalink) |
Ja, ik had er eigenlijk veel eerder mee moeten beginnen, maar ja, de eerste aanschaf is zo duur he
| | |
| | #11 (permalink) |
Woei!!! Status: Shipped Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het in huis is (besteld bij bevrc)
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
bevrc duurde bij mij nog geen week :P (met kerst er tussen zelfs!!)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #14 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
ik had geen douane kosten btw maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |