![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Als er ergens een kudde volk de trein in stouwt sta je mooi met je schuimpje en je dure apparatuur. :') Ik denk ook niet dat de trein gaat lukken. En hoezo kaart? Kun je tegenwoordig niet eens meer gewoon een kaartje kopen dan? Vond die kaartenmachine al zon traag onding. En idd schobbeler. Is met 29% wel een schop onder je kont, dus rustig aan.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 2 februari 2011 om 16:03 |
| |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2008 Locatie: Netherlands Leeftijd: 41
|
als je wat te showen hebt moet je met je zuipbak komen of anders met de trein en met mijn of robert zijn gear vliegen Welke mode vlieg je trouwens? Ik mode 2 Robert mode ala Robert Moet altijd wel lachen dat hij 2 bevroren duimen heeft en ik maar 1 Whaahahahaha |
| |
| | #20 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
sven, anders delen we de kosten, pakken we mijn familiebak :P (mits het vrouwtje met kleine hem niet nodig hebben natuurlijk...) misschien kan ik de diesel van me pa zelfs wel lenen
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Delen we samen die benzine slurper van mijn Nickos.....
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Is voor mij bijna een thuis wedstrijd
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Hoofddorp Leeftijd: 34
|
Ik heb ook wel interesse om een meeting bij te wonen. Was voor mij ook de 2e meeting al de bedoeling, net zo als de 3e, en 4e. Ik ga zeker proberen om erbij te zijn dit keer, aangezien mijn eerste aanschaf richting een FPV-set een feit is. Ik ga dit draadje volgen, en houdt rekening met alle drie de data.
__________________ Easystar FPV (White Editon) - Funcub |
| |
| | #29 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 1 januari 2003 Locatie: nijmegen
|
prima, Sven en pieter delen dus de brandstof kosten, er is nog niet geklaagd over Utrecht en over 27 februari, dus Sven zijn maiden staat vast op 27 februari!? geweldig Kunnen Sander en ik, Sven eindelijk eens persoonlijk een schop onder de kont geven. ( grapje Laatst gewijzigd door ramsus42; 3 februari 2011 om 12:14 |
| |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Zoals het er nu naar uit ziet, moet dat kunnen hier. Met welke auto dat gaat worden, zien we nog wel
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| fpv, meeting |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |