![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Uit een oude digi cam slopen en moneren ofzo???
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Mijn gevoel zegt dat je dan veel te veel belasting op dat ene schroefje zet. Een keer stoten of flinke wind tegen je scherm en je schroefdraad is krom. Kan het zelf ook niet maken maar wat denk je van het volgende : Ga naar een tweedehands zaak. Koop een oud fototoestel ( alu ) Zaag het fototoestel ervan af en behoud de bodemplaat
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
|
Frank, Daar had ik ook aan zitten denken, maar dat lijkt me nog fragieler dan een mooi plaatje (eventueel van ijzer ipv Alu). Ik heb nog wel een EOS 450D liggen, maar ja is ook zo zonde hè...
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
en anders gewoon vast monteren op dat statief... vervoert iets moeilijker, maar je moet wat he? (bij mij zit het ook VAST op het statief met moer/bout)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Goed punt idd !! Ik heb in het begin ook regelmatig in mijn LOS gestaan en dan mopperen over het ontvangst
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #23 (permalink) | |||
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
| Citaat:
Citaat:
Ik wil ooit naar een Cloverleaf, het plan is om aan de zijkant een soort oog constructie te maken met een klem, hierin komt dan een pijp en aan de pijp komt de antenne (in hoogte verstelbaar en demontabel) Zo kan ik via een rp-sma naar sma verlengkabel de antenne aansluiten. Kabels zijn er van 1 tot wel 10 meter, maar dat is misschien wat hoog. (Zo heeft Sander Sassen wel weer een doel om zijn Funjet tegen aan te vliegen Citaat:
Maar nu eerst weer even sparen..
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly Laatst gewijzigd door PH-SVV; 22 juli 2011 om 14:20 | |||
| | |
| | #24 (permalink) |
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 35mhz, easystar, fpv |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |