![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
|
Hallo allen, Aangezien er veel informatie over wat topics is verspreid leek het me handig om de informatie voor een grondstation in één topic bij elkaar te brengen. Denk hierbij aan gebruikte componenten, de manier van opbouw, etc.
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly Laatst gewijzigd door PH-SVV; 9 juli 2011 om 18:13 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Ik ben van plan om een makkelijk koffertje te maken met daarin de ontvanger, een 7" monitor, opbergvak voor een fatshark (in de toekomst) en een plek voor de lipo. Zo kan je de boel gemakkelijk meenemen naar het veld, zonder al te veel bende. In het topic van Sven zag ik al een hele mooie oplossing, maar die is mij technisch iets te hoogstaand. Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan. Mijn setup: HK 5.8GHz Setje HK 420 PAL CCD HK e-OSD e-bay 7" monitor Koffer (tips voor goede koffers zijn welkom!) Het is de bedoeling om met een EasyCap het materiaal op te nemen. Easystar MX-12 35Mhz (Spektrum heeft blijkbaar nogal problemen met FPV) Hier een plaatje:
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly Laatst gewijzigd door PH-SVV; 9 juli 2011 om 18:40 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Heb je de easycap al getest ? Zie de streepjes bij snelle bewegingen..
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Hoi Frank, Ja het beeld is interlaced, maar naar schijnt is het met VirtualDUB wel goed te krijgen te zijn. Ik heb geen geld over voor een andere recorder Hoe ziet jouw grondstation eruit?
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
op 0:27 YouTube - ‪Windmill in Holland FPV Model airplane‬‏ vind je Fransbr zijn grondstation aan de rechter kant en die van mij aan de linker ( voor de kijkers gezien ) Die van mij bestaat uit een plankje met daarop mijn ontvanger en accu's alles op een foto statief gezet. Die van Fransbr.... nou het lijkt wel een restaurant, alles zit erin ! scherm, recorder, antennes accu's video splitter enz... Zal morgen een foto maken...
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2010
| Prachtige combo met dat 7 inch schermpje: Jetview Electronics On-Line Store Die van mij is inderdaad stuk gegaan, maar ik twijfel er nog aan of dat misschien mijn eigen schuld was. Daarvoor heeft hij het namelijk weken lang perfect gedaan, en heb nog niemand anders gehoord over defecten. @Hugy: ik heb ongeveer zelfde combo, maar een base fatshark, en alles netjes in een koffer gebouwd Laatst gewijzigd door Baggus; 10 juli 2011 om 01:03 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 februari 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
![]() Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2005 Locatie: Gouda Leeftijd: 57
|
Je gaat in ieder geval wel keurig recht... gaan hier ook Sanders filters in de leidingen? Of maar 1, direct achter de meterkast, maar voor de groepen kast
__________________ Een kippenveer kan je ook niet kapot gooien |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bouwen, fpv, groundstation |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |