![]() |
| | #407 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Hoofddorp Leeftijd: 34
|
Wij zijn van plan de volgende meeting te komen, maar nu met een werkende easystar. Eerste testen zijn goed verlopen, http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1981602
__________________ Easystar FPV (White Editon) - Funcub |
| | |
| | #408 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 49
|
Beste fpv’ers, Het was ondanks het weer een geslaagde dag. Het is zeer inspirerend om goed werkende set-ups in actie te zien. Intussen ben ik zeer gecharmeerd geraakt van Super Alulah. Als ik niet uitkijk, ga ik er binnenkort ook aan beginnen. Alle organisators, bedankt! Tot de volgende meeting, Sinan |
| | |
| | #409 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
( ik heb je zien vliegen maar vraag het namens de anderen haha ) Was perfect weertje gisteren avond en ZEER mooie zonsondergang !
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| | |
| | #414 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Nee hoor , gewoon een ZX1 Kodak Kodak Zx1 Kleine HD Pocket Videocamera - HD Video Camera Zwart, Roze, Rood, Geel
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #416 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 mei 2003 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 44
| Citaat:
__________________ Ik ben in vorm... Rond is toch ook een vorm? | |
| | |
| | #417 (permalink) |
|
Nickos , geef nu maar toe, hij was roze maar inderdaad sinds we bij FransBR gevlogen hebben heeft ie een wat bruine kleur gekregen
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #418 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
en, zijn er al mogelijke locaties voor de 9e meeting?
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| fpv, fpv meeting |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |