![]() |
| | #31 (permalink) | ||
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Citaat:
Citaat:
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog | ||
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
| Citaat:
Dat riedeltje gaat voor pieter en mij niet op.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 april 2005 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 41
|
ik wil ook graag een keer komen kijken. dus als er wat bekend is dan graag even een pb. augustus is wat lastig maar er zullen vast nog wel meer meetings zijn anders wil ik graag een keertje bij iemand meekijken.....
__________________ www.rc-parachute.nl |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Als het je gaat om de kosten Sven, ga dan samen rijden, of met z'n drieën, of probeer zelfs een vierde mee te krijgen, dan kost het nog maar een kwart .Zijn er geïnteresseerde (potentieel) FPV piloten die ook willen komen, en die in de buurt van BadBert en Sven wonen? Geef het in dit draadje door, hoe méér zielen, hoe méér vreugd Als het eind Augustus of later is, zijn misschien de Alulah's gereed, (en kunnen we ook met de privé wagen komen, de Alulah's passen daar wel in Ik heb er nu al zin in! Vriendelijke groeten, Aldert | |
|
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
naja, na 2,5 uur auto rijden ben ik best gaar, en dan nog vliegen, een hele dag op een veld staan, en dan nog 2,5 uur terug.... dat is meer het punt... benzine boeit me niet
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Et was met 3 man al proppen geblazen naar montfort, en ik had niet eens iets bij. Hoe je dat met 3 man + bepakking in een auto wil krijgen zal mij benieuwen. En blijkbaar vind je het niet erg om even 100 euro benzine weg te kachelen, en na een dag flink moe weer urenlang achter et stuur te kruipen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 12 juli 2011 om 16:06 |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 februari 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality | |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
100 euro? neej man. voor mij is het 470km heen en terug mijn auto rijd ongeveer 1:15 op de snelweg (zonder airco) dus 470 / 15 = 31 liter heen en terug. Pak ruim, ... 40 liter de liter benzine is hier grofweg 1,58 euro, dus dan kom je op ruim 63 euro maar dan nog.... ik ben al rot na een uurtje of 5 op de club intensief kijken en vliegen... laat staan NOG langer, en eerst 2,5 uur in een auto ... Ik zat op de terugweg van montfoort al te slapen in de auto!!! (en gelukkig zat ik niet achter het stuur)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 februari 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality | |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
@sander: was bij de 5e meeting, toen waren wij er. En had ik mijn FPV nemo maiden zelfs!
| | |
| | #43 (permalink) |
|
jah... moet je ook niet met zo'n bakbeest gaan rijden.... ik rijd in een echte gezins-station wagon :P LOL (want met de mx5 ga ik dat ZEKER niet doen!!)
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 12 juli 2011 om 16:09 |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
tjah, die heeft niet hetzelfde benzine slurpende blok denk ik :P
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| fpv, fpv meeting |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |