![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2005 Locatie: Gouda Leeftijd: 57
|
Ik doe ook mijn best... net weer een recordertje besteld, UHFje op de lijst en zo maar weer een Helicalletje bouwen.. Volgende week maar weer buitenland, iets met/voor Zuid Africa en Middle East. Welke recessie?
__________________ Een kippenveer kan je ook niet kapot gooien |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Lid sinds: 23 september 2009 Locatie: Bussum Leeftijd: 43
| Citaat:
Citaat:
Bedoel je dat de camera intern op 5v werkt? Ik ben op zoek naar een goedkope 5v camera en die stekkers knip ik er sowieso af. Nog een vraagje, hoe kies je tussen PAL/NTSC? Bedankt, Martin | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 november 2009 Locatie: Hoorn - NH Leeftijd: 33
| Citaat:
Camera is PAL
__________________ Gr. Björn www.myflydream.com | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Bedankt voor je snelle reactie! Het antwoord op m'n tweede vraag heb ik inmiddels gevonden; het blijkt dat securitycamera2000.com als je niets opgeeft bij betaling afhankelijk van het land kiest tussen PAL of NTSC: RC Groups - View Single Post - Share your FPV experience with SecurityCamera2000 Ik ga gelijk bestellen Martin |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 1 januari 2003 Locatie: nijmegen
|
Die bovengenoemde 13,50 dollar (ondanks andere ervaringen) zijn niet geschikt. Zoek eens naar filmpjes waarbij ze een "ccd-killer" cam gebruiken. Dat zijn die kleinere cameratjes die fatshark bij zijn sets levert. Leuke kleuren maar je word gek van de jello. Zo stappen veel mensen al gauw over naar een CCD camera en gaan nooit meer terug. Die Jello is bijna onoverkomelijk op welk rc-apparaat dan ook. Holco, bij dealextreme kun je een lensen setjes kopen. VOlgens mij voor nog geen 10 dollar. (een lensje of 6 in zo'n setje) Dit zijn geschikte lensen in alle maten. Je kunt dan net zo lang lensjes wisselen todat je 100% goed zit. (ik ben meer de man van de praktijk i.p.v. tabelletjes |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2010
|
mwah, voor zwevers bijvoorbeeld is zo'n cmos cam best prima: - motor staat toch grootste deel van de vlucht uit, dus veel jello zie je niet - lichter - kleiner (en dus aerodynamischer) - goedkoper - minder stroomverbruik (hoewel stroomverbruik van een ccd al bijna verwaarloosbaar is) over die dealextreme lensjes, soms is de behuizing van de cheapo cmos cams niet helemaal geschikt hiervoor, soms heb je niet genoeg ruimte om de lens in focus te draaien. ik heb dat ooit opgelost door een plastic moer tegen de voorkant van de cmos cam te lijmen en de lens daarin te draaien. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
iemand een linkje naar die lenzen setjes"? kan ze niet vinden op dealextreme, en wil graag wat verschillende lensjes op mijn hk cam proberen!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 april 2010
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Citaat:
Oh ja ik had me nog vergist in de prijs. Ben zo gewend aan prijzen in dollars. 't is dus inderdaad 13,50 dollar. Citaat:
Martin | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |