![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
-SET- Ez Antennentracking Controller + Mechanik + Servos, 249,95 &eur Heb er nog geen moment spijt van gehad! | |
|
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 januari 2012 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 30
| Citaat:
@acro, thnx deze site kende ik nog niet! Laatst gewijzigd door jcp; 19 januari 2012 om 13:38 | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
| Is ook niet interessant... enige wat je hoort is windruis, en het geluid van je prop...
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2009 Locatie: Maarn Leeftijd: 18
|
Op de 1.2/1.3ghz band zijn ook geen video zenders/ ontvangers die stereo audio hebben. Voor zover ik weet gebruikt niemand die ik ken die fpv vliegt geluid. De tracker informatie via video is slechter dan via audio. De audio link houdt een stuk langer contact dan de video link.
|
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2006 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 43
|
hi mijn fpv buddy is mijn antenne tracker,,,, kost niks hij richt de yagi bij,kijkt mee op klein tft schermpje praat tegen me,,zie je dit zie je dat,,,, leuk toch ga je niet naar geruis luisteren een gratis tracker,,lol ik zou zeggen als geld geen rol speelt,koop een tracker moet je het rustig op bouwen yagi 20 euro tft 3,5 inch 18 euro vrx vtx 60 dollar drie poot ????? lipo je zet je fpv buddy er achter ,en je kan heerlijk vliegen met goed spul,,voor mooi prijsje zet gelijk het beste spul in je vliegtuig,,hoef je niet later alles nog een x te kopen je ground station kan je altijd nog aanvullen rob
__________________ http://www.terranova.net/~winger/RCV...ite/DragonLink |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Hey Rob, Ik zal het eerst ook met een buddy AAT gaan doen Voorlopig heb ik een mooie set waar ik mee kan gaan oefenen, en het enige wat ik er binnenkort nog bij bestel is deze NOVAOSD en nog even kijken waar ik dipole antennes kan krijgen... Dan zit ik voorlopig wel even gebakken! Zojuist bericht gehad dat de meeste bestellingen onderweg zijn, kan niet wachten! ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 oktober 2006 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 43
| Citaat:
als mijn zoon met zij heli [ infra rood besturing ]buiten vliegt en de zon breekt achter een wolk vandaan,,is i onbestuurbaar mijn gevoel zegt,niet kopen heb er niks over gelezen wie weet hier meer van???????????? rob
__________________ http://www.terranova.net/~winger/RCV...ite/DragonLink | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Laatst gewijzigd door Acropilot; 21 januari 2012 om 00:26 | |
|
| | #41 (permalink) |
|
Novaosd heeft een RTH functie die infrarood gebruikt om de hoogte te bepalen als je je signaal verliest, of de RTH inschakelt Mayb werkt het niet helemaal perfect, maar het is wel een OSD wat alle functies heeft wat ik wil en een basic RTH functie. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2003 Locatie: Den Ham
|
hey jcp, je hebt ongeveer de zelfde componenten in de grondstation gebruikt als ik. zal binnenkort even een aantal fototjes plaatsen, misschien heb je er wat aan. ojah tip zet je audio op de video zender op 10 procent. dan functioneerd de tracker prima, altans bij mij. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |