![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
In plaats van het aangaan van de discussie wordt het in bovenstaand bericht op de man gespeeld. Forumleden met een andere mening dan de jouwe zijn dan meteen stereotypes en marginalen. Een niet zo heel vriendelijke bejegening. Dat op de man spelen komt de laatste tijd steeds vaker voor op het forum. Helaas... Dat je FPV wilt vliegen moet je zelf weten. Maar je moet het niet vreemd vinden dat daar discussies door ontstaan...
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2005 Locatie: Gouda Leeftijd: 57
|
Dan moet je het ook niet vreemd vinden dat er ook genoeg modelbouwers (lees.. niet alleen FPVers) hier inmiddels stront ziek van worden. Telkens opnieuw wordt met name het MBF getracteerd op "niets brengende discussies" Maar ga vooral door.... wordt het nog stiller en blijven alleen de beginners en moraal ridders over. Voel je vooral niet aangesproken.
__________________ Een kippenveer kan je ook niet kapot gooien |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Goed, draadje kan dicht. Kan "men" weer verder zeuren op het Alfred draadje
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Of hier. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...vergroten.html Want dat was ook al weer een No-no. En dan zeggen ze dat wij FPV'ers hier de oorzaak van zijn. Zoals ik al zei je kan nergens over beginnen of je krijgt te horen dat het niet mag. Dus idd mijn kilometers verre vluchten met erg mooie/leuke filmpjes blijven weg op het forum. Incl gebruikte zend elektronica etc.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Goed, Nog één filmpje om back on topic te geraken en voor de goeie orde : 1 : Die Easystar met leds (halverwege het filmpje) is geen telegeleid vliegtuig laat staan dat het FPV is. 2. belichting was niet goed zodat het eruit ziet alsof het nacht is. 3.Ook al spreken die luidjes Vlaams het is ergens in de jungle van Borneo gemaakt. 4. My name is manuel, I'm from Barcelona, I no nothing. Stevo
__________________ |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2005 Locatie: Gouda Leeftijd: 57
|
Volgens mij is dit op het strand van Blankenberge.. Mag dat dan in Belgie, 's nachts modelvliegen? In Nederland is dat verboden.
__________________ Een kippenveer kan je ook niet kapot gooien |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| 4. My name is manuel, I'm from Barcelona, I no nothing.
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |