![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2641 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
| Citaat:
De middelste is de loper en varieerd dus.
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. | |
| | |
| | #2643 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Purmerend SpeakToMeIn G722 only Onzinnige berichten 34.128 nuttige
|
Heren, Ik had vorige week problemen met mijn Lipo, zoals jullie gemerkt hebben is het een stuk kouder geworden inmiddels en neemt de (vlieg)capaciteit van de Lipo behoorlijk af met deze temperaturen. Houd daar dus rekening mee mocht je weer gaan FPV vliegen. Vanmiddag ook 1 lipo leeg gevlogen. Heb zelf een twinstar met een ventilatie gat in de neus. Deze dicht geplakt en de lipo was nog lekker warm ( niet heet ) op het einde van de vlucht en geen capaciteit probleem meer gehad. Puntje van aandacht
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #2644 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
bedankt voor de tip! Vandaag een paar vluchten gemaakt, niet echt veel capaciteitsverlies, maar dit waren hele kleine lipo's (500mah), dus merk je dat minder snel. We gaan er op letten (hopelijk kunnen hier de eerste fpv vluchten gemaakt worden met sneeuw :P )
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #2645 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Ik stond vanmiddag in de kou te vliegen, en waar mijn accu het normaal 12 minuten volhoud, was het vandaag met 7 minuten al bekeken! Kou doet nare dingen met lipo.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #2646 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2006 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 43
|
je moet ze ook lekker in je broekzak houden sven blijven ze lekker warm hi hi
__________________ http://www.terranova.net/~winger/RCV...ite/DragonLink |
| | |
| | #2647 (permalink) |
|
Dat valt wel mee hoor. Na een half uur sta je zelf ook net een ijspegel in de wind. Ik vond een beetje korter nieteens erg, ik wilde weer snel terug naar de straalkachel in de keet. Maar als je straks 40 minuten staat te FPVen... hoe gaan we dat oplossen. Bril inbouwen in een motorhelm? Hoe goed penetreerd een radiosignaal een houten keet eigenlijk? Anders slinger ik dat grond station wel in de kou en ga ik bij de kachel zitten met een lange draad.
| | |
| | #2648 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2010
|
je kan dit gebruiken http://www.modelbouwforum.nl/forums/1916709-post46.html dan kan je met je bril, RC en batterij van je ground station binnen gaan zitten Hoef je pas naar buiten te lopen als je RC aan de rand van z'n bereik zit En met UHF is dat een paar km ver uit mijn ervaring. Weet niet hoe dat werkt met binnen zitten en 35MHz/2,4GHz |
| | |
| | #2649 (permalink) |
|
Zou een zender er last van hebben als je de antenne met een flinke coax naar buiten dirigeert? Er zijn ook 7 watt boosters te koop, daarmee kom je volgens mij nog wel door een stenen huis heen.
| | |
| | #2650 (permalink) |
|
@Baggus Dealextream is alleen zo verrekte traag met versturen. Had mijn groothoek lens besteld maar na 5 weken nog steeds niet gearriveerd.... #$%@$
__________________ Als ik ooit het vliegtuig moet nemen, ga ik in de zwarte doos zitten. |
| | |
| | #2654 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2009 Locatie: Maarn Leeftijd: 18
|
Ziet er goed uit remy, al doen looks er niet echt toe zoals bij die van mij te zien was Wat is de setup? Ik heb zelf net de onderdelen voor een multiwii copter bestelt daar ga ik ook maar eens mee expirimenteren. Hoor ik daar een fpv indoor meet Robert |
| | |
| | #2655 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
| Citaat:
Groeten Wiebe. ps beter een zend module naar buiten brengen met de ppm en spanning aan een verlengsnoer.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |