![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2006 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 43
|
ik heb een standaard ontvanger een tft scherm video switch en richt antenne op mijn ground station zitten die bedient wordt door een 2 e man die altijd mee kijken,,bla bla ik heb geen filter in gebruik,wat je naast de video zender zit zitten is de spannings regelaar voor de zender en ik gebruik een vlieg accu en een fpv accu en ik gebruik een standaard antenne,,denk een??? 3db rubber duck rob
__________________ http://www.terranova.net/~winger/RCV...ite/DragonLink |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2004 Locatie: ellewoutsdijk
|
FVP, waar staat dit nu precies voor? en waar kun je het beste zo'n setje halen(bril cam, en de zender/ontvanger) heb laatst eens met het setje van mijn buurman gevlogen, en vond het best leuk. het "gewone" vliegen was nl ik al aardig op uitgekeken. mvg Xg!
__________________ [b]IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT![b] |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Putten
| Citaat:
of kun je wel op 2.4 vliegen en tevens een fpv systeem op 2.4 gebruiken . gr Albert | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
| Citaat:
Als je een zender (camera) bij je ontvanger hebt (RC), dan draait die ontvanger zijn volume dicht omdat er in zijn oor geschreeuwd wordt op zijn frequentie, en daardoor hoord ie zijn eigen zender (die heb je in je anden) nietmeer. Niet doen dus.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 1 januari 2003 Locatie: nijmegen
|
Inderdaad Sven, Dit word sterk afgeraden. Hier een voorbeeld: FPV - 2.4gHz interferance on Vimeo Eergisteren een prachtige vlucht gevlogen in HD. Windstil weer, dus rocksolide beelden. Met de wide angle was het genieten Compilatie heb ik binnenkort af en zal ik posten. Laatst gewijzigd door ramsus42; 3 december 2009 om 19:02 |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Hmm je hebt dus storing maar je RC verzuipt er niet van? Ik had het eigenlijk nog nooit live in actie gezien, 2x 2.4ghz systemen naast elkaar. Maar het is iig wel duidenlijk dat het niet lekker werkt. En hey, je vliegt in HD? Dat moet toch wel heel lekker vliegen zijn. Met wat voor resoluties ga je dan werken? Ik wacht je filmpje af, dat wil ik wel eens zien.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Zie onderschrift foor het filmpje. Goed, de kleine is ook af Mijn 1dollar ebay camera is binnen gekomen Morgen als de accu's binnen zijn de maiden. as maandag komt mijn capturecard binnen, dus video's zullen hier te zien zijn ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ramsus42; 11 december 2009 om 18:05 |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Wat een ontzettend mooie beelden Remy! Dat zijn zonder twijfel toch wel de mooiste FPV beelden die ik tot nu toe en tegen gekomen. En..echt maar 1 dollar? Verkoopt die shop ze nog?
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Het cameratje hierboven heb ik uit een Dome camera gehaald. Je word er mee dood gegooid op Ebay Het is een Sony 1/3 CCD. 480tv lijnen. Vergelijkbaar met een KPC-VSN500NH. Gewonnen voor 1 dollar Voor de duidelijkheid, Die beelden zijn met de Ez gemaakt, en niet met bovenstaande vliegtuigje. Het leuke aan het cameratje is dat hij het savonds ontzettend goed doet. Het beeld word zwart wit, en er onstaat ineens een soort night vision. Super |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
ik vind die kleine echt cool, ben benieuwd hoe die het doet!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Even kijken ofdat ik de videobeelden kan opnemen met de Aiptek. Zoniet, dan alleen even een vlieg videotje. Goed, nu hopen dat ik morgen mijn lipotjes krijg van rc-technics. Deze zijn besteld vóór 4uur. Via een envolop verzonden. Tevens is er een capture card onderweg, dus ik zal binnenkort een korte video plaatsen met de on screen flight info in beeld |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Vandaag de maiden gemaakt. Het ging best aardig. Het zwaartepunt lag wat ver naar voor, maar na het schuiven van de accu was het probleem verholpen. Het beetje wind wat er stond was helaas nog veel teveel om wat leuke beelden te maken. Ik heb een video, alleen is hij dus redelijk "misselijk makend" Goed, Inmiddels bleef het felix zwevertje maar schreeuwen voor een camera op zijn rug. Dus het kleine fpv vliegtuigje even op de plank gelegt totdat het weer wat rustiger weer word. Ik ben bezig met een video. Hier kun je goed zien dat hij erg wind gevoelig is. Edit; Ik krijg het maar niet voor elkaar om windows movie maker aan de praat te krijgen. Hij blijft maar een vierkantje met een kruisje geven. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen? ![]() Tnx |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Ik gebruik zelf Corel Videostudio, die vreet alles. Speeld je filmpje wel gewoon af in een player, Remy? Dat kruisje kan 2 dingen betekenen, geen goede codec geinstalleerd, of het bestand is beschadigd. Of moviemaker moet nog een bestandsgrote limiet hebben, maar dat lijkt me wat achterhaald. Ik heb vandaag ook met een cameratje gevlogen, het is echter verre van FPV. En als ik dat zo eens zie, kan ik goed geloven dat je met veel wind kotsmissenlijk wordt met zon bril op. Mijn kleine 80cm spanne toestel kan er ook niet goed tegen, die zwalkt als een gek zoals je ziet..
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |